| کد خبر: 184850 |

◄ برنامه‌ریزی برای توسعه اپرون فرودگاه گرگان در سال 98

مدیرکل فرودگاه های گلستان با اشاره به تحقق تحویل 35 هکتار از اراضی فرودگاه گرگان پس از تلاش 17 ساله از تلاش و همکاری مجموعه فرودگاه های استان در سال ۹۷ قدردانی کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های گلستان با اشاره به تحقق تحویل 35 هکتار از اراضی فرودگاه گرگان پس از تلاش 17 ساله از تلاش و همکاری مجموعه فرودگاه های استان در سال ۹۷ قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رامین آذری در معرفی برنامه های این اداره کل در سال 98 گفت: مهمترین برنامه های ما تکمیل پروژه ترمینال جدید، آغاز اجرای پروژه توسعه اپرون، تکمیل ساختمان یگان حفاظت فرودگاه گرگان، تکمیل پاویون، احداث منبع آب بتنی و محوطه سازی فرودگاه است.

وی همچنین با بیان اینکه در نوروز 98  شاهد اضافه شدن دو مسیر رشت و تبریز به پروازهای فرودگاه گرگان هستیم، افزود: این پروازها که توسط هواپیمایی ایران ایر انجام می شود رفت و آمد مردم استان گلستان به شمال غرب کشور را تسهیل می کند.

آذری همچنین از بهسازی و زیباسازی اماکن فرودگاه های استان، اجرای برنامه مدون اصلاح فضای سبز و کاشت هزار اصله درخت در محوطه های فرودگاهی خبر داد.

وی یکی از اتفاقات مهم سال ۹۷ در فرودگاه گرگان را پیگیری و تملک اراضی فرودگاهی عنوان کرد و گفت: بعد از گذشت نزدیک به 17 سال، مذاکره برای جابه جایی 35 هکتار از اراضی فرودگاه که در مسیر توسعه و طرح جامع فرودگاه قرار داشت به مراحل پایانی رسیده و امیدواریم به زودی این جابهجایی انجام و موجبات خروج فرودگاه از رکود و بن بست اراضی فراهم شود. همزمان با این جابه جایی و پس از طی مراحل و تایید نهایی، شاهد کلنگ زنی پروژه سرمایه گذاری بزرگی در فرودگاه گرگان خواهیم بود که علاوه بر صنعت هوایی و فرودگاهی بر اقتصاد استان و منطقه تاثیر بسزایی دارد و باعث رونق و شکوفایی فرودگاه گرگان می شود.

آذری افزود: در زمینه پیگیری اجرای مناسب طرح های توسعه فرودگاهی با تاکید بر ترمینال جدید، اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم تا خرداد ماه 98 پروژه ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان به سرانجام برسد و پس از تکمیل و تجهیز آن در هفته دولت سال 98 شاهد افتتاح و بهره برداری رسمی از این پروژه باشیم.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از همکاری و تلاش همکارانش در پیشبرد ماموریت های ابلاغی قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.