| کد خبر: 184252 |

دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی اعلام کرد:

فراخوان شناسایی فعالین حوزه دریایی کشور

کلیه متقاضیان و اشخاص حقوقی داخلی اعم از بخش خصوصی و دولتی باید برای قرار گرفتن در فهرست تایید شده، اطلاعات مورد نیاز را به دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور ارسال کنند .

تین نیوز

رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور اعلام کرد: این شورا در نظر دارد فهرست تایید شده تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات دریایی را در بخش های مرتبط منتشر کند .

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مانا، سیامک سید مرندی با بیان اینکه به منظور اجرای قانون حداکثر استفاده از توانمندی داخلی، طرح کشوری شناسایی و ارزیابی توان کمی و کیفی فعالین داخلی حوزه دریایی از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح معرفی و به کارگیری تولید کنندگان و عرضه کنندگان معتبر و صلاحیت دار کالا و خدمات دریایی در انجام پروژه های بزرگ دریایی کشور مانند طرح تحول صنعت دریایی و طرح جایگزینی شناورهای ناوگان سنتی و فرسوده کشور است.

وی درباره طرح فراخوان شناسایی فعالین حوزه دریایی کشور با اشاره به اینکه ارزیابی توان کیفی و کمی فعالین حوزه دریایی در بخش های مختلفی مانند حمل و نقل دریایی، بندر و خدمات بندری، ‌امور دریانوردی، صنایع کشتی سازی انجام می شود، خاطر نشان کرد: بخش های دیگری مانند سازه ها و تجهیزات فراساحلی، پرورش و صید آبزیان، استحصال منابع دریایی، علوم ، ‌آموزش و پژوهش های دریایی، محیط زیست دریایی، ‌گردشگری و ورزش های دریایی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی تاکید کرد: کلیه متقاضیان و اشخاص حقوقی داخلی اعم از بخش خصوصی و دولتی باید برای قرار گرفتن در فهرست تایید شده، اطلاعات مورد نیاز را به دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور ارسال کنند .

به گفته رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور متقاضیان تا پایان سال 97 فرصت دارند اصل فرم و ضمایم آن را پس از امضای مدیر عامل و درج مهر شرکت ارسال کنند .

به گفته این مقام مسئول فرم مشخصات شماره یک در سایت اینترنتی www.iransea.ir در دسترس است .

سید مرندی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم ارسال اطلاعات درخواستی در موعد مقرر تعیین شده امکان درج نام شرکت در لیست شرکت های معتبر و دارای صلاحیت ( vendor list) در سال 98 وجود نخواهد داشت .

به گفته وی کلیه اطلاعات مالی متقاضیان محرمانه است و تنها به منظور اعتبار سنجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.