| کد خبر: 182118 |

◄ برقراری پرواز دوحه-اصفهان هواپیمایی قطر

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان چهارمین مقصد هواپیمایی قطر در خاک کشورمان شد.

تین نیوز

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان چهارمین مقصد هواپیمایی قطر در خاک کشورمان شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، پرواز شماره ۴۷۰ هواپیمایی قطر دوشنبه ۱۵ بهمن و ساعت ۱:۴۵ صبح به‌وقت محلی از فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه بلند شد و ساعت ۴ صبح همان روز در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی به زمین نشست.

با فرود این پرنده، هواپیمایی قطر پروازهای هفتگی خود را به تاریخی‌ترین شهر ایران آغاز کرد. پروازهای مستقیم از اصفهان به دوحه، با ایرباس ۳۲۰ شامل ۱۲ صندلی در کلاس بیزینس و ۱۳۲ صندلی در کلاس اکونومی انجام خواهد شد، این پروازها هفته‌ای دو بار و روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه اصفهان را در ساعت ۵:۱۰ صبح به‌وقت محلی ترک و ساعت ۶:۲۵ به‌وقت محلی در فرودگاه حمد به زمین می‌نشیند.

اشفاق جلال، نایب‌رئیس خاورمیانه و پاکستان هواپیمایی قطر درباره آغاز به کار پروازهای هواپیمایی قطر به اصفهان گفت: از برقراری پروازهایمان به شهر زیبای اصفهان بسیار خوشحالیم. این پروازها تجربه لذت بردن از فرهنگ غنی ایران را برای مسافرانمان فراهم می‌کند.

نایب‌رئیس خاورمیانه و پاکستان هواپیمایی قطر همچنین ادامه داد: درعین‌حال اضافه شدن این مسیر جدید برای ایرانی‌ها دسترسی راحت‌تر به شبکه گسترده جهانی هواپیمایی قطر را فراهم می‌کند تا بتوانند از طریق فرودگاه مدرن و بین‌المللی حمد به بیش از ۱۶۰ نقطه دنیا سفر کنند. ما از اینکه می‌توانیم بازرگانان و مسافران ایرانی را به دنیا متصل کنیم بسیار هیجان‌زده و منتظر خوشامدگویی به آن‌ها در پروازهایمان هستیم. اصفهان چهارمین ایستگاه هواپیمایی قطر در ایران بعد از تهران، شیراز و مشهد خواهد بود.

پروازهای این خط هوایی از تهران از سال ۲۰۰۴ آغازشده و با ۲۰ پرواز هفتگی، همراه مسافران از پایتخت ایران به اقصی‌نقاط دنیا است. هواپیمایی قطر از مشهد و شیراز هم ۷ پرواز در طول هفته به فرودگاه بین‌المللی حمد دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.