| کد خبر: 181757 |

◄ فرماندار تهران: دریافت عوارض طرح زوج‌وفرد غیرقانونی است

اخذ عوارض برای ورود به محدوده زوج و فرد خلاف قانون است. عیسی فرهادی، فرماندار تهران بابیان این مطلب گفت: هیچ خودرویی بدون داشتن مجوز طرح نباید وارد طرح زوج و فرد شود.

تین نیوز

اخذ عوارض برای ورود به محدوده زوج و فرد خلاف قانون است.

عیسی فرهادی، فرماندار تهران بابیان این مطلب گفت: هیچ خودرویی بدون داشتن مجوز طرح نباید وارد طرح زوج و فرد شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، فرهادی افزود: هر خودرویی به‌صورت غیرقانونی به محدوده طرح زوج و فرد ورود پیدا کرد، باید جریمه شود و این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود.

فرماندار تهران درباره اظهارات معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اینکه پلیس از ابتدای سال‌جاری تا دی‌ماه هیچ فردی را برای ورود غیرقانونی به محدوده ترافیک و زوج و فرد جریمه نکرده است، تصریح کرد: دوربین، پلاک خودروهایی که به‌صورت غیرقانونی وارد محدوده ترافیک زوج و فرد شده‌اند را ثبت می‌کند و کاری به پلیس ندارد. پیامک اخذ عوارض چگونه برای مردم ارسال می‌شود، آن‌هم از طریق همین دوربین‌هایی که پلاک خودروهای خلاف را ثبت می‌کنند، چراکه این دو کار را یک دوربین انجام می‌دهد. پس چگونه پلیس خودروها را جریمه نمی‌کند، پس مشخص است که صحبت‌های این دوستان متناقض است.

فرهادی درباره عوارضی که درباره ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد از مردم دریافت شده است، گفت: شورای‌شهر تهران براین موارد حساس است و به جد پیگیر این موضوع است که هزینه اضافی از مردم اخذ نشود. آقای پورسیدآقایی هم باید به حرف شورا گوش دهد، اعضای شورای‌شهر هم پیگیر این موضوع هستند که حقی از مردم ضایع نشود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.