| کد خبر: 133730 |

آمادگی پایتخت برای پذیرایی از زائران روح‌الله

فرماندار تهران از آمادگی دستگاههای خدمات‌رسان برای استقبال از حضور پرشور زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبرداد و پیش‌بینی کرد که ده‌ها هزار نفر از هموطنان استان تهران و سایر شهرهای همجوار در این مراسم شرکت می‌کنند.

تین نیوز

فرماندار تهران از آمادگی دستگاههای خدمات‌رسان برای استقبال از حضور پرشور زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبرداد و پیش‌بینی کرد که ده‌ها هزار نفر از هموطنان استان تهران و سایر شهرهای همجوار در این مراسم شرکت می‌کنند.

 

عیسی فرهادی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ایام ماه مبارک رمضان مقارن شده و به همین دلیل امکانات لازم اعم از سرویسهای حمل و نقل عمومی و سایر خدمات برای زائران در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که همه ساله صبح برگزار می‌شد امسال به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18 عصر با حضور پر شکوه مردم استان تهران و سایر هموطنان استانهای همجوار برگزار خواهد شد.

 

فرماندار تهران تصریح کرد: مترو، اتوبوسرانی و سایر دستگاههای خدماتی و امدادی امکانات و خدمات لازم را به زائران مرقد مطهر امام(ره) ارائه خواهند کرد.

 

فرهادی گفت: تصور می‌کنیم از شهرهای نزدیک استان تهران نیز زائرانی در مراسم ارتحال حضور پیدا کنند؛ زائران استانهای همجوار همچون البرز، قم، قزوین و سمنان نیز در این مراسم پرشکوه حضور می‌یابند.

 

وی اظهار کرد: سفره افطار نیز در پایان مراسم امروز پذیرای زائران حرم مطهر امام(ره) خواهد بود و برای این مراسم 250 تا 400 هزار بسته افطاری تدارک دیده شده است.

 

گفتنی است، بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عصر امروز با حضور صدها هزار نفر از مردم تهران و سایر نقاط کشور در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.

 

در این مراسم که تا زمان افطار برگزار خواهد شد، امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و در پایان نیز از زائران روزه‌دار پذیرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.