| کد خبر: 181290 |

◄ ارتقای فرستنده و گیرنده‌های ایستگاه RCAG‌ فرودگاه انارک اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از نصب و راه‌اندازی فرستنده و گیرنده‌های جدید سری 4200 و افزایش فرکانس سوم در ایستگاه RCAG انارک خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان از نصب و راه‌اندازی فرستنده و گیرنده‌های جدید سری 4200 و افزایش فرکانس سوم در ایستگاه RCAG انارک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه بین‌المللی اصفهان، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در بازدید از سایت هوایی انارک ضمن اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته، این پروژه در طی دو هفته کاری انجام شد و طی آن جانمایی رادیوها، تعویض فیلترهای VHF و UHF و ایرینگ جدید، جانمایی و نصب بردهای اینترفیس، حذف رادیوهای UHF دوم و تغییرات در PDU مربوطه، عملیات سخت‌افزاری مربوط به فرکانس سوم در بخش‌های فرستنده و گیرنده و تنظیمات لازم برای راه‌اندازی فرکانس سوم،‌ نصب استارپوینت سه فرکانسه، تنظیمات پارامترهای رادیوها، ارتینگ، تنظیمات فیلترهای فرستنده و گیرنده، فرم‌دهی و مرتب‌سازی و نصب لیبل های لازم و کنترل نهایی تمامی بخش‌های ایستگاه و تکمیل چک‌لیست‌های مربوطه بدون هیچ وقفه‌ای در ارائه‌ سرویس ارتباطات هوانوردی انجام شد.

وی درزمینه اهمیت انجام این پروژه گفت: رادیوهای موجود در ایستگاه، قدیمی بود که با رادیوهای جدید IP Base که امکان Remote monitoring داشته و کیفیت ارتباط بالاتری را ارائه می‌کنند، تعویض شد. هم‌چنین ایستگاه RCAG انارک پوشش فرکانسی سکتورهای شش و هفت را انجام می‌داد که با اضافه شدن فرکانس سوم در قالب این پروژه، ‌پوشش فرکانسی سکتور شش غربی جهت زمان‌های اوج ترافیک پروازی مهیا شد.

به گفته امجدی نکته قابل‌توجه در این پروژه استفاده از ظرفیت داخلی در ساخت اینترفیس‌ها بود که توسط متخصصان اداره‌کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی طراحی و تولیدشده بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاران خود در اداره ارتباطات و ناوبری هوایی از مساعدت و همراهی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در انجام این پروژه قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.