| کد خبر: 179715 |

◄ جلسه هم اندیشی با شرکت‌های حمل و نقل ریلی بمناسبت هفته حمل و نقل در اداره‌کل راه آهن هرمزگان

جلسه هم اندیشی با شرکتهای حمل و نقل ریلی بمناسبت هفته حمل و نقل در اداره کل راه آهن هرمزگان برگزارشد.

تین نیوز

در سومین روز از هفته حمل‌ونقل اولین جلسه هم‌اندیشی با شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان با حضور مدیرکل، معاون سیروحرکت، روسای ادارات سیروحرکت و بازرگانی و بازاریابی و نمایندگان شرکتهای حمل‌ونقل ریلی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، در ابتدا حسن ماسوری ضمن عرض تبریک هفته حمل‌ونقل به‌تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه مخصوصا صنعت ریلی و این هفته را تلنگری دانست بر فعالان این عرصه که به ارزیابی عملکرد براساس وظایف تعریف‌شده بپردازند و جایگاه واقعی خود را در این صنعت حساس و مهم تعیین کنند.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، مواردی مانند هم فکری، استفاده از خود جمعی، کار و تلاش بیشتر، برآورد کردن انتظارات در سطح کشور و ایجاد بستر تعامل را اساس رسالت فعالان در زمینه حمل‌ونقل ریلی دانست و بر اجرای آن تاکید کردند.

ماسوری گفت: اذعان بر وجود مشکلات، از زحمات شرکتهای فعال قدردانی کردند و در ادامه ایشان رابطه بین راه‌آهن و شرکتها را یک معامله با برد دوجانبه توصیف کردند که بدون وجود بستر مناسب که همان تعامل است قابل تحقق نیست

 ایشان تاکید بر وجود تفاوت در خصوص نوع نگاه ایشان و وضعیت موجود و تاکید بر مدرنیزه کردن فعالیت‌ها گفتند: این رسالت با حاکمیت همفکری و ترغیب راه‌آهن در جهت عملیاتی کردن ایده‌های نو محقق می‌شود.

در ادامه ایشان به تشریح اهداف کاری خود که در سه محور، اول حذف تبعیض رفتاری دوم نهادینه کردن رقابت سالم، سوم رفتار مساوی در مراکز تخلیه و بارگیری راه‌آهن است و با تاکید بر نقد منصفانه، خواستار برقراری و تداوم ارتباط مستقیم با شرکتها در راستای برطرف کردن مشکلات شدند و در پایان نیز نمایندگان شرکتها مشکلات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.