| کد خبر: 175354 |

یک راننده تاکسی متقاضی نوسازی با انتقاد از بلاتکلیفی:

◄ ایران‌خودرو تاکسیرانان را خانه‌نشین کرده است

متاسفانه علی‌رغم طی مراحل اداری و آمادگی به منظور تحویل خودرو خود، گروه ایران خودرو در صدور پیش‌فاکتور به من و تعداد زیادی از همکاران تاکسیران خودداری می‌کند.

تین نیوز

طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده چندسالی است که در کشور کلید خورده و بسیاری از رانندگان نیز با حضور در آن موفق به جایگزینی خودرو فرسوده خود با مدل جدید شدند، اما از سال گذشته به دلیل بروز برخی اختلاف نظرها میان خودروساز  و گمرک جمهوری اسلامی ایران، هر از چند گاهی طرح نوسازی با توقف همراه شده و ایران‌خودرو از تحویل خودرو  و صدور پیش فاکتور برای متقاضیان خودداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از رانندگان تاکسی شرکت کننده در طرح نوسازی که بیش از یک سال است برای دریافت خودرو در انتظار بازگشایی سایت ایران‌خودرو است، به این شبکه خبری گفت: شهریورماه سال 96 بود که به دنبال اعلام سازمان تاکسیرانی اقدام به انجام امور اولیه تحویل تاکسی فرسوده خود کردم اما به دلیل بسته شدن سایت ایران‌خودرو تا به امروز تاکسی جدید به بنده تحویل داده نشده است.           

یعقوبی که برای بار دوم اقدام به تلاش برای نوسازی تاکسی خود می‌کند، افزود: متاسفانه علی‌رغم طی مراحل اداری و آمادگی به منظور تحویل خودرو خود، گروه ایران‌خودرو در صدور پیش‌فاکتور برای من و تعداد زیادی از همکاران تاکسیران خودداری می‌کند.

وی با بیان این مطلب که برای دریافت وام 20‌ میلیونی به بانک پارسیان مراجعه کرده گفت: مسئولان بانک پارسیان  بنده را به بانک تجارت معرفی کردند، بانک تجارت نیز با بسته شدن سایت ایران‌خودرو از پرداخت وام به من و همکارانم خودداری کرده است.

یعقوبی عنوان می‌کند که مدت‌ها است به دلیل فرسودگی تاکسی خود خانه‌نشین شده این در حالی است که او سال‌ها است که اجاره نشینی می‌کند و هنوز نتوانسته برای خود خانه‌ای تهیه کند.

به گزارش تین‌نیوز، ایران خودرو اعلام کرده که در هفته پیش‌رو اقدام به پیش فروش 40 هزار خودرو خواهد کرد اما، کسی از نوسازی تاکسی‌ها در این طرح سخن به میان نیاورده؛ حتی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این باره اظهار نظری نکرده است.

حال این سوال پیش می‌آید که با شروع پیش فروش خودرو از سوی خودروسازان چرا الزامی برای گنجاندن نوسازی تاکسی‌ها برای آن‌ها ایجاد نشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 0

    جون مادرتون عرضه ندارید برید کنار .