| کد خبر: 172669 |

◄ اینگام، طرحی برای شناسایی مدیران شایسته

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عنوان کرد: در طرح اینگام نیروهای ارزشمند شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که هریک می‌توانند چندین شرکت را اداره کنند، شناسایی شدند.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عنوان کرد: در طرح اینگام نیروهای ارزشمند شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که هریک می‌توانند چندین شرکت را اداره کنند، شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدرضا امامی در مراسم افتتاحیه طرح پرورش مدیران نسل آینده فرودگاهی «اینگام» عنوان کرد: امروز را حافظه تاریخی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران فراموش نمی‌کند که نگاه‌ها به آینده معطوف شده و شاهد به اوج رسیدن مسئولیت اجتماعی هستیم، از منافع این طرح ممکن است شرکت‌کنندگان طرح اینگام استفاده نکنند ولی مسیر آینده روشنی را پیش چشم آیندگان باز می‌کنند که استمرار خواهد یافت.

وی در ادامه عنوان کرد: باید به این باور برسیم که در دنیای امروز سرمایه‌های انسانی مزیت مطلق کسب‌وکار هستند و در راه این اقدام پربرکت گام برداشتن در مسیر توانمندسازی مدیران شاهد هستم که وزیر راه و شهرسازی حامی و پیگیر اصلی طرح بوده است.

امامی تاکید کرد: در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به این باور رسیده‌ایم که برای ماندگار شدن در بازار حساس امروزی باید بر اساس استانداردهای جهانی پیش برویم و برای نیل به این هدف نیازمند مدیران به‌روز و توانمند هستیم.

او گفت: در سه سال آینده حدود 50‍نفر از مدیران شرکت از سیستم خارج می‌شوند که باید در اندیشه جایگزین برای آن‌ها باشیم. از سوی دیگر می‌توان به الزام‌های قانونی اشاره کرد که در اسناد بالادستی و چشم‌انداز 20‌ساله بر جانشین پروری تاکید شده و برای رسیدن به رتبه مطلوب در نظر گرفته‌شده باید به شایسته‌سالاری و آینده‌نگری و پرورش مدیران شایسته توجه شود. ضمن این‌که در سیاست‌های کلی نظام اداری، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون خاص شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز به رسیدن به سطح بازار امروز دنیا با جانشین پروری و توسعه سطح مدیران توجه شده است که این الزام‌ها ما را وادار می‌کند که خود را در سطح جهانی ارتقا دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به استفاده از مدل شایستگی و برگزاری آزمون‌های شخصیتی و علمی و تخصصی در طرح اینگام، عنوان کرد: در این طرح نیروهای ارزشمند شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که هریک می‌توانند چندین شرکت را اداره کنند، شناسایی شدند.

به گفته وی، قرار است 100 نفر برگزیده اینگام پس از سپری کردن دوره های کارگاهی در فرودگاه‌های بزرگ تقسیم شوند و با بازگشت به کشورمان، توسعه اقماری را آغاز کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: امروز باافتخار اعلام می‌کنیم که دارای مدل اختصاصی آموزش مدیران آینده فرودگاهی از انتخاب و ارزیابی تا اعزام به کانون توسعه  و آماده انتقال این تجربه به سایر سازمان‌ها هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.