◄ اصلاح ساختار ایمنی راه آهن
قائممقام راهآهن، از اصلاح ساختار ایمنی راهآهن خبر داد.
در جلسه بررسی ساختار ایمنی راهآهن که با حضور اعضای کمیسیون عالی سوانح راهآهن و تعدادی از خبرگان حوزه ریلی برگزار شد، با اشاره به هدفگذاری صورت گرفته در خصوص افزایش سهم حمل بار و جابجایی مسافر راهآهن در برنامه ششم توسعه و هدفگذاری دستیابی به سهم ۳۰ درصدی بار و ۲۰ درصدی جابجای مسافر توضیحاتی داده شد.
به گزارش روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری گفت : بهمنظور دستیابی به این اهداف نیاز به حرکت جهشتی در حوزههای مختلف زیربنایی، بهرهبرداری، تأمین منابع مالی، افزایش بهرهوری و... است.
او افزود: همزمان با تلاش برای افزایش حمل بار و جابهجایی مسافر ضروری است که نسبت به ارتقاء ایمنی راهآهن نیز اقدام شود که در اینباره مشاور اصلاح ساختار راهآهن پیشنهادهایی برای ساختار آتی ایمنی راهآهن ارائه داده که ازجمله موارد پیشنهادی در ساختار جدید تشکیل نهاد رگلاتوری و انتقال بخشی از وظایف مرتبط به ایمنی ریلی به خارج از راهآهن است.
عاشوری ادامه داد: در باره وظایف مشترک ستاد ارتقاء ایمنی راهآهن با ستاد مدیریت بحران ریلی بحث و گفتگو شد و مقرر شد در خصوص ادغام این دو ستاد بررسی بیشتری صورت گیرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.