| کد خبر: 158454 |

بازگشت به خانه پس از 26 سال با کوله‌باری از دانش و تجربه

مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به اینکه آغاز کارش در صنعت فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد بوده و اکنون پس از 26 سال به خانه و اولین محل خدمت خود بازگشته است، بر ضرورت توجه ویژه به تامین زیرساخت های این فرودگاه شماره یک کشور تاکید کرد.

تین نیوز
مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به اینکه آغاز کارش در صنعت فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد بوده و اکنون پس از 26 سال به خانه و اولین محل خدمت خود بازگشته است، بر ضرورت توجه ویژه به تامین زیرساخت های این فرودگاه شماره یک کشور تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی  شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران میرسعید صفی نیا عنوان کرد: شروع کار من از 18 شهریور سال 70 در فرودگاه مهرآباد به عنوان کارشناس الکترونیک هواپیمایی بوده است و پس از هشت ماه از آنجا به فرودگاه یزد منتقل شدم.

وی از فرودگاه مهرآباد به عنوان فرودگاه در حال توسعه و شماره یک کشور یاد کرد و با تاکید بر اینکه در مهرآباد "هرچه کار کنی، بازهم جای کار وجود دارد" افزود: این فرودگاه نسبت  به 26 سال قبل دچار تغییرات زیادی شده است و نسبت به سایر فرودگاه های کشور نیز تفاوت هایی دارد. تمام پروازهای این فرودگاه در گوشه و کنار کشور می نشیند و باید تامین زیرساخت های این فرودگاه جدی گرفته شود.

مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور خواسته ام به این فرودگاه به عنوان فرودگاه شماره یک توجه شود، چون واقعا فرودگاه شاره یک کشور محسوب می شود. در واقع، ما برای ارتقای جایگاه مهرآباد نیازمند حمایت وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت هستیم.

وی با قدردانی از تلاش های علی رستمی، مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد افزود: امیدوارم بتوانم در دوره مدیریت خود خواسته های وزیر راه و شهرسازی، هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و خصوصا مردم را برآورده کنم.

صفی نیا با اشاره به اینکه تاکنون 24 سال به عنوان مدیرکل یا معاون مدیرکل در صنعت هوانوردی فعایت کرده است، به گذراندن بیش از 1500 ساعت سیستم های هوانوردی خارج از کشور در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: من دوره های سوئیچینگ ریتیون مهرآباد را در کشور کانادا و سیستم اپروچینگ رادار را در فرانسه دیده ام. تنها باقی مانده از نسل مدیرانی هستم که در دانشگاه اینک فرانسه دوره" CNS ATM" را گذراندند. سیستم ناوبری EME را طی 45 روز در انگلستان و سیستم های حفاظتی و امنیتی فرودگاهی را طی 20 روز در آلمان را آموزش دیدم، به این معنا که تمامی سیتم های ارتباطی و ناوبری و حفاظتی عملیات هوانوردی را در کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و کانادا آموزش دیده ام. 

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به طرح تحول خدمات فرودگاهی(ASQ)، انجام صحیح این طرح در فرودگاه مهرآباد را نیازمند تولید و ارائه صحیح خدمات و سپس نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی دانست.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران در پاسخ به این سوال که "به عنوان یک مسافر فرودگاهی، بزرگترین مشکلی که دوست دارید در فرودگاه مهرآباد تهران برطرف شود، چیست؟" اظهار کرد: نخست وضعیت تهویه هوای ترمینال های مهرآباد و سپس شلوغی جلوی ترمینال ها که به ویژه از سوی رانندگان تاکسی و مسافرکش ها به وجود می آید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.