| کد خبر: 153701 |

◄ ارتقای سطح ایمنی سیر و حرکت قطارهای رجا

با حمایت‌های موثر محمد رجبی، مدیرعامل این شرکت و تلاش و پیگیری‌های مستمر مجموعه حراست رجا در شش ماهه نخست سال جاری، توسعه سیستم ایمنی سیر و حرکت قطارها و ارتقای حفاظت پیرامونی انبارها با اجرای قراردادهای خرید بی‌سیم و دوربین مداربسته انجام شد.

تین نیوز

بالابودن سطح ایمنی سفر، از پارامترهای منحصربه‌فرد سفر ریلی است که اگر این وسایط حمل‌ونقلی، سطح قابل قبولی از ایمنی را نداشته باشند، مبحث ایمنی در آنها زیر سوال می‌رود و از اقبال عمومی به حمل ونقل ریلی نیز کاسته می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، مدیر حراست رجا در این‌باره گفت: با حمایت‌های موثر محمد رجبی، مدیرعامل این شرکت و تلاش و پیگیری‌های مستمر مجموعه حراست رجا در شش ماهه نخست سال جاری، توسعه سیستم ایمنی سیر و حرکت قطارها و ارتقای حفاظت پیرامونی انبارها با اجرای قراردادهای خرید بی‌سیم و دوربین مداربسته انجام شد.

رضا کریمی افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی و نوسازی و توسعه سیستم رادیویی (بی‌سیم) شرکت که جز ارکان اصلی در مقوله امنیت سیر و حرکت قطارها می باشد، همچنین توسعه سیستم کنترل و نظارت تصویری (دوربین مداربسته) برای حفاظت و امنیت انبارها، اقدامات لازم و موثری از سوی همکاران این مدیریت طی شش ماهه اول سال جاری صورت گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با خرید ۱۵۰ دستگاه بی سیم tait TP9300 و تحویل آن به روسای قطار همچنین نصب و راه اندازی ۳۶ دستگاه دوربین مداربسته در انبارها با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش مالی، سطح امنیتی سیروحرکت قطارها و نظارت تصویری و حفاظت انبارها به نحو مطلوبی ارتقا پیدا کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.