| کد خبر: 144796 |

ضرب آهنگ توسعه در فرودگاه یاسوج تندتر می شود

با نزدیک شدن به روزهای پایانی عملیات توسعه سطوح پروازی فرودگاه یاسوج، جلسه ای برای بررسی افزایش مسیرهای پروازی با حضور مدیر این فرودگاه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس سازمان حج و زیارت استان، مدیران هتل ها و نمایندگان دفاتر فعال خدمات مسافرت هوایی و گردشگری استان در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

تین نیوز
با نزدیک شدن به روزهای پایانی عملیات توسعه سطوح پروازی فرودگاه یاسوج، جلسه ای برای بررسی افزایش مسیرهای پروازی با حضور مدیر این فرودگاه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس سازمان حج و زیارت استان، مدیران هتل ها و نمایندگان دفاتر فعال خدمات مسافرت هوایی و گردشگری استان در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه یاسوج، علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج در این جلسه ضمن تشریح اقدامات و هزینه های انجام شده در خصوص توسعه زیر ساخت های فرودگاه؛ همکاری و کار تیمی متولیان دولتی و خصوصی منطقه ای را به عنوان راهکار اصلی در افزایش تقاضای سفر و توسعه شبکه پروازی استان قلمداد کرد. 

وی گفت: توسعه زیرساخت ها و پتانسیل ها از محل منابع داخلی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران هزینه شده اما نبود یک ساختار منسجم در استان  در زمینه حمل و نقل هوایی باعث شده است که تاکنون موفق به استفاده کامل از این ظرفیت ها نشویم.

محسنیان فرودگاه را دریچه توسعه استان عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی بخشهای دولتی و خصوصی مرتبط با امر گردشگری و سفر باید به صورت تخصصی وارد این مقوله شده، در ریسک و سود افزایش پروازها سهیم شوند و برای پر کردن صندلی های خالی با چارتر کننده ها و شرکت های هواپیمایی به تعامل برسند.

وی همچنین افزود: در کنار شناسایی مقاصد پر طرفدار می بایست بر روی افزایش جاذبه های توریستی و به تبع آن، افزایش تقاضای سفر برای یاسوج کار بیشتری صورت گیرد.

محسنیان با اشاره به نزدیک بودن زمان بهره برداری از پروژه بهسازی و توسعه سطوح پروازی فرودگاه یاسوج گفت: با استفاده کامل از طول باند اضافه شده، قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای بدنه متوسط نیز در باند به وجود خواهد آمد و خوشبختانه طی مذاکراتی که با شرکت‌ های هواپیمایی صورت گرفته، قولهایی به منظور برقراری پرواز در این فرودگاه از سوی شرکت‌های مذکور داده شده است. اکنون تقاضا به ترتیب برای پرواز عصرگاهی تهران، مشهد و کیش وجود دارد و در نظر سنجی هایی که از مسافران فرودگاه یاسوج داشتیم، پرواز به مقصد دوبی جزو 4 اولویت اصلی آنها بود که این موضوع خود دلیل دیگری بر نیاز این استان به داشتن مرز هوایی است.

در پایان جلسه ضمن بحث و تبادل نظر مشکلات دفاتر خدمات مسافرت های هوایی نیز مطرح و راهکارهای مناسب جهت کاهش مشکلات ارائه گردید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.