|
کد خبر:
115808
|
◄ اولویت فرودگاههای استان خراسان رضوی خدمترسانی مطلوب است
تیننیوز| با حضور مدیركل آموزش و توسعهی نیروی انسانی و روسای فرودگاههای شرق كشور، نخستین جلسه كمیته سلامت اداری در فرودگاه مشهد برگزار شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان خراسان رضوی؛ در راستای حفظ و صیانت از حقوق مردم، ارتقای سلامتت اداری، افزایش پاسخگویی، مسئولیتپذیری و اعتماد عمومی، نخستین جلسهی كمیتهی سلامت اداری با حضور مدیركل آموزش و توسعهی نیروی انسانی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاههای شرق كشور و روسای ادارات حراست فرودگاههای شرق كشور، در اداره كل فرودگاههای استان خراسان رضوی برگزار شد.
محمد باقر قاسمزاده مدیركل فرودگاههای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تشریح عملكرد و اقدامات توسعهیی صورت گرفته در فرودگاه مشهد گفت: با تحول در طرح خدمات فرودگاهی، فرودگاه مشهد خدمترسانی مطلوب به مسافران و شهروندان را در اولویت فعالیتهای خود قرار داده و توانسته است با آموزش و ارتقای سطح علمی وو مهارتهای كاركنان و كارمندان و بروزرسانی تجهیزات و امكانات فرودگاهی و توانمندسازی منابع انسانی، استفاده از تمامی ظرفیتها، رعایت استانداردها و همچنین شناسایی نقاط هدف، گام بلندی را در جهت رضایتمندی شهروندان بردارد.
قاسمزاده افزود: همواره امنیت، آرامش و رفاه مسافران نخستین دغدغهی ما است و با رعایت اصل مشتریمداری در پی خدماترسانی تخصصی و مطلوب به مردم هستیم.
مدیركل فرودگاههای خراسان رضوی در ادامه گفت: شفافسازی و آگاهی بخشی نسبت به حقوق و تكالیف متقابل مردم و نظام اداری یك سازمان، اصل مهم و قابل توجهی است و اولویت در یك مجموعهی كاری باید بر محوریت حفظ حقوق مردم و خدماترسانی برتر و نوین به آنان باشد.
مدیركل آموزش و توسعهی نیروی انسانی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، طی سخنانی گفت: حفظ و ارتقای سلامت اداری عنصری بازدارنده در مقابل فساد است و نظام اداری به عنوان یكی از زیر ساختهای اصلی توسعهی هر كشور، باید تابع قوانین و مشمول ضابطهمندی باشد.
علی اكبر دلوریان زاده افزود: رضایتمندی و اعتماد شهروندان به نظام اداری در گروی قانون گرایی، اشاعهی فرهنگ مسئولیتپذیری اداری و اجتماعی، پاسخگویی و تكریم ارباب رجوع و شهروندان و اجتناب از برخورد سلیقهای و فردی در فعالیتهای سازمانی است.
دلوریان زاده تبیین و نظاممند كردن برنامهی صیانت از حقوق شهروندان را در شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، امری ضروری دانست و افزود: تهیهی برنامهی عملیاتی صیانت از حقوق مردم شامل: اهداف و سیاستها و اقدامات، بازنگری قوانین در جهت تثبیت حقوق شهروندان و پاسخگویی دستگاهها، راهبری و نظارت بر استقرار برنامهی صیانت از حقوق مردم، و سنجش و اندازهگیری میزان رضایت شهروندان از خدمات سازمان، اولویت كاری ما است.
در ادامه این جلسه مدیران فرودگاههای شرق كشور، به بیان دیدگاهها، اقدامات و فعالیتهای خود در حوزه سلامت اداری، و تبادلنظر با یكدیگر پرداختند.
گفتنی است بازدید از بخش امور اداری اداره كل فرودگاههای استان خراسان رضوی و دیدار با كارمندان از دیگر برنامههای جنبی این جلسه بود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.