| کد خبر: 175074 |

در شرایط کنونی تمام پروژه‌های کلان عمرانی دچار چالش و مشکل هستند که علت اصلی آن کمبود اعتبار و بودجه وزارت راه و شهرسازی است. صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اعلام این مطلب گفت: متأسفانه تمام پروژه‌های کشور وصل به منابع و اعتبارات دولتی هستند و این مسئله مانع اصلی پیشرفت پروژه‌ها شده است.

تین‌نیوز | 

در شرایط کنونی تمام پروژه‌های کلان عمرانی دچار چالش و مشکل هستند که علت اصلی آن کمبود اعتبار و بودجه وزارت راه و شهرسازی است. صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اعلام این مطلب گفت: متأسفانه تمام پروژه‌های کشور وصل به منابع و اعتبارات دولتی هستند و این مسئله مانع اصلی پیشرفت پروژه‌ها شده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، بدری با اشاره به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توسعه راه‌های کشور، گفت: در شرایط کنونی 90 درصد از بودجه کل کشور هزینه مسائل جاری کشور شده و تنها 10 درصد در حوزه عمرانی تخصیص داده می‌شود.

او گفت: قطعاً با ردیف بودجه 60 هزارمیلیارد تومانی که تنها در سال حدود 30 هزارمیلیارد تومان آن محقق می‌شود، پروژه‌های بزرگ عمرانی کشور به نتیجه نمی‌رسند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به‌نظر من در شرایط کنونی باید برای پروژه‌های نیمه‌تمام، توجیه فنی و اقتصادی ایجاد کرد تا سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی مدیریت آن را برعهده بگیرند نه اینکه دولت اعتبارات قطره‌چکانی را در این حوزه تخصیص دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به عملکرد دستگاه‌ها و متولیان در حوزه اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر پیشرفت‌های خوبی در این رابطه حاصل‌شده و امیدوارم بخش اعظمی از این پروژه در سال‌های آتی به بهره‌برداری برسند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین