| کد خبر: 174986 |

باقوت گرفتن شایعه مربوط به‌احتمال رفتن عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر حاج‌محمدی به‌عنوان جانشین احتمالی آخوندی مطرح‌شده است.

تین‌نیوز | 

باقوت گرفتن شایعه مربوط به‌احتمال رفتن عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر حاج‌محمدی از طرف برخی منابع خبری به‌عنوان جانشین احتمالی آخوندی مطرح‌شده است.

به‌گزارش تین‌نیوز، حاج‌محمدی پیش‌ازاین مشاور عالی سازمان برنامه‌وبودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی بوده است و در آذرماه سال پیش، از سوی محمدباقر نوبخت به‌عنوان رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه‌وبودجه منصوب‌شده بود.

طرح نام حاج محمدی در حالی در محافل و رسانه‌ها قوت گرفته که تا ساعت مخابره این خبر هیچ واکنشی از سوی عباس آخوندی مبنی بر استعفای وی از مسئولیت وزارت راه‌وشهرسازی منتشر نشده است!

طی بررسی بعمل آمده آقای علی‌اکبر حاج‌محمدی دانش آموخته مهندسی عمران می باشد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر محبی 3 0

    وزیز راه کسی باید باشه که اول به امور حمل نقل مسلط باشه مدرک بدرد نمی خوره کار بلد باشه من سهام دار حمل نقل فعال هستم و راننده حمل بار ترافیک واقعا تا یک مجوز ادم میاد بگیره خسته میشه خصو صا بارهای در میت پلیس خسته کننده است هم از اینکه پلیس همکاری که نمی کنه هیچ خیلی از قدرت و لباسوشن استفاده می کنن طوری من پیرمرد شصت ساله را به التماس کردن وا می داشتن یا یک مجوز از تهران اشک چشم ادم را در میارن خب بارهای سنگین و عرض پیش از شش متر احتیاج به همکاری داره نه مقررات سخت نزدیگ ده سال بارهای نیروگاهای برق را حمل می کردم ولی خسته کننده است انشا الله کسی بیاد که مردمی باشه بشه رفت پیشش ودرد دل کرد و رفع عیب کرد از شما و کلیه همکاران متشکرم و از طرح ترافیک اصفهان بی نهایت تشکرمی کنم واقعا همکاری خوبی دارن ممنونم از همشون اسم نمی برم به امید توفیق روز افزون حمل نقل پر قدرت ایران

  • arash 1 0

    واقعا سازمانهای ما و وزارتخانه ها اینقدر عریض و طویل شده اند که توان مدیر نهایتا به جمع کردن لشگر زیر دستان میرسد . بعید است در بیرون سازمان اقدامی از دستش بیاید

  • فعال امور دریایی ایران(فادا) 2 0

    همانگونه که مستحضرید تنها در شرایطی مثل شرایط انتخابات و تغییر و تحول در سطح وزارت خانه ممکن است دولت مردان صدای بخش خصوصی و تشکل‌های تخصصی را بشنوند بنابراین اینجانب با کسب اجازه از کلیه فعالان به ویژه عزیزان بخش خصوصی و تشکل‌های تخصصی درخواست می کنم که در حوزه های مختلف پیشنهادات و برنامه های خود را به همراه گزینه های پیشنهادی برای تغییر و تحول درسطح بالای سازمانهای تابعه و وزارتخانه اعلام نمایند تا انشاالله شنیدن این حرف ها و با تغییر و تحولی مثبت که در دستور کار قرار میگیرد شاهد نجات اقتصادی کشور در شرایط مبهم کنونی که سخت تر نیز خواهد شد باشیم.
    در این راستا پیشنهاد بنده با توجه به سمت و سوی کاری خود تغییر اساسی در راس سازمان بنادر و دریانوردی و هیات عامل آن می باشد و اجازه می خواهم که برنامه های زیر را برای بهبود در عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی با شعار"سازمان بنادر و دریانوردی یک سازمان حاکمیتی نیست صرفا بخش کوچکی از وظایف و مسئولیتهای آن حاکمیتی است" ارائه نمایم:
    - اجرای بدون کم و کاست قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان بنادر و دریانوردی
    - تبیین و استخراج لیست نهایی فعالیتهای حاکمیتی از غیر حاکمیتی
    - وا گذاری خدمات ثبت شناورها به بخش خصوصی و به التبع آن و گذاری کامل خدمات مدیریت بین المللی ایمنی، امنیتی و کنترل بازرسی کشتیها
    - ساماندهی امور کارگزاری و ثبت شرکتها مطابق روال بین المللی
    -ساماندهی اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری بخش خصوصی
    -استقرار یک سیستم برای پاسخگویی و گزارش دهی شفاف سازمان بنادر و دریانوردی
    -تعطیلی تمام شرکتهای دولتی/خصولتی و وابسته سازمان با واگذاری آنان به بخش خصوصی و پیشگیریا از ایجاد هر گونه شرکت جدید
    -کمک در حل مشکل انجمن مهندسی دریایی ایران
    -بکپارچه سازی همایشها و نمایشگاههای دریایی با انجمنها و تشکلها و نهاد های رسمی نه بصورت رانتی با شرکتهای پیمانکاری برای ساماندهی برگزاری رویدادهای پوچ و بی ثمر (نمایشگاه، جشنواره، سمینار، کنفرانس) و نیز چاپ و نشر مجلات و کتاب های متعدد، بی محتوا و بلا استفاده از محل منابع مالی بیت المال توسط شرکت ها و سازمان های دریایی
    -واگذاری امر تحقیقاتی به شرکتهای دانش بنیان نه شرکتهای وابسته به اساتید دانشگاهی
    - ساماندهی حضور ایران درسازمان بین المللی دریایی بویژه برای حضور شخصی توانمند برای دفاع از حقوق ایران نه اینکه هرچه مجامع بین المللی گفتند ما سختر از آن را اینجا اعمال کنیم
    - اجرای کامل سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در طرح ها و برنامه ها و نیز عدم توجه به الزامات و پیش نیازهای مدیریت انتقال فناوری به کشور در زمان خریدهای خارجی
    - کمک برای ارتقاء نقش و جایگاه انجمن ها و اتحادیه های مرتبط با صنعت حمل و نقل دریایی کشور
    - تغییر ساختار سازمان بنادر از وظیفه محوری به رکن محوری یعنی با توجه به آنکه سازمان بنادر و دریانوردی هم قانون گذار است هم ناظر و هم مجری تشکیلات سازمان هم باید بر همین پایه نوشته شود و بخشی فقط قوانین را مدون کند و بخشی ناظر بر اعمال و اجرا باشد و بخش دیگر مجری البته همه این ارکان باید تا سر حد امکان به بخش خصوصی واگذار شود.
    خواهشمندم دوستان دیگر به این مهم اضافه نموده و یا بنده را در خصوص موارد گفته شده راهنمایی کنند.

  • ناشناس 2 0

    خدا كنه وزير آينده معاونين جديد و كارآمدي را معرفي كند و به هيچوجه از مديران و معاونين فعلي استفاده نكند . با اين افراد راه بجاي نخواهد برد ...

  • فعال امور دریایی ایران(فادا) 0 0

    سلام
    لطفا نظر قبلی بنده که حاوی پیشنهاد بود را درج کنید

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین