| کد خبر: 229098 |

◄ راهکار جلوگیری از تقلب در توزیع لاستیک دولتی

یکی از مخاطبان در تماس با این شبکه خبری عنوان کرد: بدون اطلاع او، به نامش لاستیک دولتی دریافت شده است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در صورتی که راننده ای متوجه شد به نام و بدون اطلاع او، فرد دیگری لاستیک دولتی گرفته است، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خود مراجعه کند.

به گزارش تین نیوز، یکی از مخاطبان در تماس با این شبکه خبری عنوان کرد: بدون اطلاع او، به نامش لاستیک دولتی دریافت شده است.

وی از خبرنگار ما خواست این موضوع را پیگیری و در مورد این که چگونه می توان این مشکل را بررسی کرد اطلاع رسانی کند.

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد نحوه پیگیری این موضوع به خبرنگار ما گفت: در صورتی که راننده ای متوجه شد به نام و بدون اطلاع او فرد دیگری لاستیک دولتی گرفته است، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خود مراجعه و موضوع را از طریق اداره کل پیگیری کند.

برخی از رانندگان در چند ماه اخیر از ناعدالتی در توزیع لاستیک دولتی خبر داده اند.

در این زمینه حتی 18 فروردین امسال، خبر دستگیری تعدادی از کارکنان و فعالان حوزه توزیع لاستیک تعاونی ناوگان حمل و نقل منتشر شد.

آن چنان که در خبرگزاری صدا و سیما آمده است: این افراد با تشکیل باند ارتشاء و اختلاس ضمن سو استفاده از جایگاه شغلی و تبانی با تعدادی از عاملان فروش لاستیک، مسئولان انجمن صنفی و شرکت‌های حمل و نقل کالا اقدام به صدور حواله برای افراد مورد نظر خود کرده و در ازای آن مبالغی را دریافت کرده و یا تعدادی از لاستیک‌ها را به عنوان سهم خود برداشته و در بازار آزاد به فروش می‌رسانده‌اند.

دادخدا سالاری دادستان کرمان در این زمینه گفت: اقدامات اعضای این باند موجب ایجاد نارضایتی در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شده است.

به گفته وی اعضای این باند همچنین با سو استفاده از اهرم‌های نظارتی از جمله کمیسیون ماده ۱۲ (بررسی تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا ومسافر)، کمیسیون ماده ۱۰ (تخلفات رانندگان) و کمیسیون‌های تمدید یا صدور مجوزهای شرکت‌های باری و مسافری اقدام به اخذ رشوه‌های کلان از متولیان این شرکت‌ها می‌کرده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    راه کار جلوگیری از تقلب در توزیع لاستیک دولتی اینه که دولت لاستیک توزیع نکنه