| کد خبر: 246602 |

ایران ایر دفتر فروش حضوری بلیت اربعین را به روی مردم بست! + عکس

در حالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی از آغاز فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین خبر داده بود، اما بررسی ها حاکی است دفتر این شرکت در خیابان استاد نجات اللهی تهران به روی زائران بسته شده است.

تین نیوز

در حالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی از آغاز فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین خبر داده بود، اما بررسی ها حاکی است دفتر این شرکت در خیابان استاد نجات اللهی تهران به روی زائران بسته شده است.

علت عدم عرضه بلیت اربعین از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی اعلام شد

به گزارش تین نیوز، فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور با نرخ هر نفر رفت و برگشت ۶ میلیون تومان و از ۴ فرودگاه شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان آغاز شده است.

همچنین بر اساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی، فروش بلیت چارتری در ایام پروازهای اربعین شامل ۱۵ تا ۳۰ شهریور ممنوع است و سازمان هواپیمایی مجوز به پروازهایی که چارتری یا بالاتر از ۶ میلیون تومان باشد را نمی دهد.

این در حالی است که وبسایت های شرکت های هواپیمایی که برای فروش پروازهای اربعین اعلام آمادگی کرده اند، «ناموجود» بودن بلیت برای روزهای موجود در دامنه ۱۵ تا ۳۰ شهریور را اعلام می کنند.

بلیط اربعین

از سوی دیگر برخی وبسایت های فروش اینترنتی بلیت هواپیما اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت یک طرفه (فقط رفت) ۶ میلیون تومان می کنند.

حال آنکه بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، بلیت پروازهای یک طرفه اربعین می بایست به قیمت ۳ میلیون تومان عرضه شود.

1بلیط اربعین

برخی ایرلاین ها نیز علاوه بر اینکه بلیت پروازهای اربعین در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور را بالاتر از نرخ مصوب (۶ میلیون تومان رفت و برگشت) عرضه می کنند، فروش چارتری را هم علی رغم ممنوعیت آن در دستور کار قرار داده اند.

4بلیط اربعین

حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی دیروز از آغاز فروش گروهی و غیر گروهی (تک فروشی) به صورت حضوری در دفاتر فروش این شرکت شامل دفتر مرکزی هما در فرودگاه مهرآباد و همچنین دفتر خیابان استاد نجات اللهی آن خبر داد.

بررسی های میدانی حاکی است در مقابل دفتر فروش بلیت پروازهای اربعین در خیابان استاد نجات اللهی تهران، جمعیت نسبتاً قابل ملاحظه ای جمع شده و ایران ایر اقدام به بستن درب آهنین دفتر فروش بلیت کرده است.

یکی از متقاضیان خرید بلیت که اقدام به نام نویسی از زائران می کرد، می گفت از ساعت ۵ بامداد امروز در مقابل دفتر فروش ایران ایر حاضر شده و تا کنون از بیش از ۵۰۰ نفر نام نویسی کرده است. اما از ۸ صبح امروز تا کنون (لحظه تنظیم خبر) کمتر از ۱۰ نفر توانسته اند وارد دفتر فروش شده و مراحل ثبت نام را طی کنند.

بلیط اربعین2

بلیط اربعین3

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    دولتی که تور زیارتی برگزار میکند .آنهم به بدترین کیفیت ممکن