| کد خبر: 196743 |

◄ رتبه اول «آسمان» در پاسخگویی به شکایات مسافران

مدیرکل خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد که بر اساس اذعان سازمان هواپیمایی کشوری سهم این ایرلاین از کل شکایات ثبت شده در سامانه حقوق مسافر در چهار ماهه نخست سال جاری تنها 7 درصد بود که صددرصد، نظر مسافران جلب و به آن پاسخ داده شده است.

تین نیوز

مدیرکل خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد که بر اساس اذعان سازمان هواپیمایی کشوری سهم این ایرلاین از کل شکایات ثبت شده در سامانه حقوق مسافر در چهار ماهه نخست سال جاری تنها 7 درصد بود که صددرصد، نظر مسافران جلب و به آن پاسخ داده شده است.

سید علی میرامینی در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در این رابطه توضیح داد: تاکنون سابقه نداشته که ایرلاینی بر اساس اذعان سازمان هواپیمایی کشوری، بتواند از شکایتی که داشته بتواند صددرصد نظر مسافران را جلب کند.

وی در ادامه افزود: امروز چشم ناظر سازمان هواپیمایی کشوری ایرلاین‌ها را رصد می‌کند از همین رو شرکت هواپیمایی آسمان مفتخر است نظر به پایش عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و بررسی آماری نحوه پاسخگویی مسئولین رسیدگی به شکایات در سامانه حقوق مسافر در بازه زمانی 4 ماهه اول سال جاری سهم این ایرلاین تنها 7 درصد از کل شکایات بوده و از سوی دیگر رتبه یک در بین ایرلاین‌ها در نحوه و میزان پاسخگویی به شکایات را داشته است.

مدیرکل خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی آسمان به این نکته اشاره کرد که شرکت هواپیمایی آسمان همواره اولین ایرلاین در تعداد پروازهای محلی را داشته و از نظر مجموع پروازها همواره در رتبه اول و یا دوم بوده است، گفت: از همین رو طبیعی است آمار فراوانی پرواز به معنای شکایت و انتقادات بیشتر خواهد بود اما سهم شرکت هواپیمایی آسمان در چهار ماهه اول سال جاری تنها 7 درصد بوده است و این برای ما بسیار ارزشمند است اما ما همچنان از عملکرد خودمان رضایت کامل را نداریم و باید از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب‌تر حرکت کنیم.

میرامینی با تأکید بر اینکه ما امروزه در شرایطی هستیم که پروازهایمان را با حفظ ایمنی بالا اما به سختی انجام می‌دهیم، افزود: برای مثال اگر ما ناچار هستیم که در پروازی تأخیر داشته باشیم تنها دلیلش «حفظ ایمنی» است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسافران به دلیل تأخیرها شکایت کرده‌اند این در حالی است که برای مثال فرودگاه مقصد به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی امکان فرود هواپیما را نمی‌دهد و ما برای حفظ جان مسافران ناچار به تأخیر پرواز بوده‌ایم، توضیح داد: تیم رسیدگی به شکایات هواپیمایی آسمان با صبوری و پیگیری این دست مسائل را به مسافران توضیح می‌دهند که غالباً مسافران این موضوع را می‌پذیرند و قانع می‌شوند که حفظ جانشان از برقراری به‌موقع پرواز برای این شرکت مهم‌تر است.

مدیرکل خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی آسمان از راه‌اندازی و توسعه سیستم بررسی نظرات، شکایات و انتقادات به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: ما در راستای تکریم و رضایت‌مندی مسافران طرح‌هایی خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Hamid zibakalam 0 0

    سلام بنده صدابردارسینما وتلویزیون هستم الان ساعت 1شب هست و من صبح گذشته از علی بابا بلیط پرواز یزد به زاهدانو خریدم ساعت 6صبح الان دیدم ساعت 1شب پیامک اومده بلیط من کنسله وپروازو شرکت آسمان لغو کرده من فردا صبح باید سرفیلمبرداری باشم و کل گروه منتظر من هستن به علی بابا زنگ زدم میگه شرکت آسمان باید جوابگو باشه من الان ساعت 1شب باید چیکار کنم به کی شکایت کنم چجوری خودمو برسونم زاهدان کی جوابگوی من هست؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس 0 0

    غلط کرد ....

  • احترام السادات حسینی 0 0

    من یکشنبه وچهارشنبه بلیط رفت وبرگشت از نوشهر به مشهد داشتمیکشنبه فقط به خاطر یک ساعت طوفانی شدن هوا بدون تحمل وتاخیر پروازرا نوشهر کنسل اعلام کرد پرواز ۳/۵را ۴/۵کنسل کرد وخیلی راحت مارا از سفر انداخت حالا خسارت پول شب اولی که هتل از من کسر کرد را چه کسی می دهد ؟غیر از این هواپیمایی اعلام کرده فقط پول رفت به مشهد به من عودت داده میشود پول برگشت ۴۰ درصد از من کم میشود ؟؟؟!!!!چرا چرا باید من متضرر شوم در حالی که مشکل از شماست ؟

  • ناشناس 0 0

    متاسفانه در اين كشور دروغگويي جرم به حساب نمي آيد. وگرنه ايرلاين آسمان علاوه بر اينكه رتبه آخر را به خود اختصاص مي داد بلكه به علت خدمات بد و رفتار بد مسيولينش در فرودگاهها ( مخصوصا فرودگاه تبريز) مجرم هم شناخته ميشد.

  • ناشناس 0 1

    پرواز تاریخ 10 دی از یزد به تهران
    ساعت 23:40 باید انجام میشد نزدیک 1 ساعت تاخیر داشت
    برخورد ورفتار مهماندارها غیرحرفه ای و بی ادبانه هواپیما هم که هم داخل داغون و بدنه و روی بال ها چند ورق پرچ وصله پینه شده

  • ناشناس 0 1

    اینقدر برخورد پرسنل پرواز آسمان نامحترمانه است که حد ندارد
    من رسیدم دم gate و خانم به اتوبوس پای پرواز گفت برو
    یه خانم که اسمش و نمیبرم فقط داد میزد که به من چه
    میخواستی زود بیای
    فکر کردی کی هستی
    هر کاری دوست داری بکن
    خیلی بی ادبانه خیلی نامحترم

  • ناشناس 0 0

    وقتی مشکل فنی یا هر مشکل دیگه پیش میاد خیلی راحت پیام داده میشه که پرواز کنسل شد؛ بدون درک شرایط انسانهایی که هزارتا کار دارند وبرنامه شون رو با پرواز تنظیم کردند حالا هم پرواز آسمان پیام داد پیام شما از ساری به مشهد کنسل شد؛ همین؟؟ واقعا باید به کجا شکایت کرد؟ کسی که نمیتونه با ماشین سفر کنه و به امید سفر هوایی هتل رزرو کرده؛ چه گسی جوابگوست؟
    لااقل بگید چندین ساعت تاخیر داره یا پرواز دیگه ای رو جایگزین کنید لطفا به انسانها احترام بذارید این رفتار نامردیه

  • احسان 0 0

    هواپیمایی اسمان اصلا جواب نمیده که شکایت کنیم احتمالا ۷ درصد هم بخاطر قطع بودن سایت شکایت است

  • احسان 0 0

    از آژانس بلیط خریدم ۵ روز به پرواز پول را برگردانده که پرواز لغو شده بلیط جدید هم ۲ برابر شده، بلیط کشور دیگر ،هتل و... هم تحت الشعاع ان است کسی هم پاسخگو نیست

  • اصغر 0 0

    پرواز ۳۷۴۵ امروز یزد با دو ساعت تاخیر هنوز آماده پرواز نشده