| کد خبر: 149202 |

◄ مراحل تکمیلی پروژه ملی خط‌آهن بافق–میبد-زرین‌شهر

مدیرکل راه‌آهن اصفهان از انجام مراحل تکمیلی یکی از قطعات هفت‌گانه پروژه ملی خط دوم بافق–میبد-زرین‌شهر در محدوده استان اصفهان خبر داد

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن اصفهان از انجام مراحل تکمیلی یکی از قطعات هفت‌گانه پروژه ملی خط دوم بافق–میبد-زرین‌شهر در محدوده استان اصفهان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، سیدرضا سادات‌حسینی در این‌باره گفت: پروژه احداث خط دوم قطعه اصفهان–سیستان به طول 40 کیلومتر با 94 درصد پیشرفت فیزیکی در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 مدیرکل راه‌آهن اصفهان با اشاره به تلاش و پیگیری مجموعه راه‌آهن و جدیت پیمانکاران پروژه ملی احداث خط دوم بافق- میبد- زرین‌شهر در اجرای قطعات هفت‌گانه استان اصفهان به طول 270 کیلومتر اظهار کرد: عملیات ساخت خط دوم قطعه اصفهان تا سیستان به طول 40 کیلومتر با انجام مراحل پایانی عملیات روسازی، رو به اتمام است و با 94 درصدپیشرفت فیزیکی، در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدرضا سادات حسینی با بیان این‌که قطعه اصفهان تا سیستان شامل دو بلاک اصفهان – فیروزه و فیروزه – سیستان است یادآور شد: این قطعه از محورهای پرتردد و با ترافیک بالا و از جمله گلوگاه‌های این اداره کل است.

وی در بیان میزان پیشرفت فیزیکی سایر قطعات ادامه داد: در حال حاضر عملیات ساخت قطعات سیستان-مشک با 40 درصد، ساسان - ارژنگ با 24 درصد در مرحله زیرسازی قرار دارد و قطعات مشک- شبنم با 60 درصد، شبنم- ساسان با 65 درصد، اصفهان-آبنیل با 60 درصد و آبنیل- زرین‌شهر با 60 درصد نیز در بخش روسازی درحال اجرا است.

سادات حسینی افزود: با تکمیل پروژه خط دوم، ضمن افزایش ایمنی و سرعت بازرگانی و رفع گلوگاه‌های ترافیکی وتسهیل و روان‌سازی ترافیک قطارها در این مسیر، بستر لازم برای افزایش تعداد قطارها در جهت توسعه خدمت‌رسانی به مردم استان فراهم خواهد شد.

مدیرکل راه‌آهن اصفهان اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و تعامل و همت مجموعه عوامل دست‌اندرکار و تکمیل باقی‌مانده عملیات ساخت خط دوم در محدوده استان، این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.