| کد خبر: 249159 |

حاشیه های جام جهانی ؛ روز اول | قطری ها سر اصول خود ماندند

از حواشی های دیگر مسابقات این است که قطری ها به خاطر برگزاری مسابقات و جذب مخاطب و تماشاگر حاضر نشدند بعضی از اصول و قوانین خود را زیر پا بگذارند مثل خطر قرمز برای نوع پوشش، عدم استفاده از مشروبات الکلی و توقف پخش موسیقی در حین اذان.

تین نیوز
از حواشی های دیگر مسابقات این است که قطری ها به خاطر برگزاری مسابقات و جذب مخاطب و تماشاگر حاضر نشدند بعضی از اصول و قوانین خود را زیر پا بگذارند مثل خطر قرمز برای نوع پوشش، عدم استفاده از مشروبات الکلی و توقف پخش موسیقی در حین اذان.

به گزارش تین نیوز ،  بیشتر تماشاگران فوتبال، جام جهانی را از تلویزیون و پنجره موبایل دنبال می کنند. اما پشت صفحه موبایل، حوالی پایتخت قطر چیزهایی هست که از پشت مانیتورها قابل درک نیست.

موضوعاتی که اگر چه کاملاً به فوتبال برنمی گردد، اما فوتبال هم در آن نقش دارد. حاشیه هایی مهمتر از اصل که همان ها جام جهانی را جذاب کرده است.

چه کسی ایران اینترنشنال را راه نداد

از حواشی دیگر مسابقات این روزها، زمزمه هایی درباره همکاری قطر و ایران برای راه ندادن رسانه های ضدایرانی مثل ایران اینترنشنال و حتی برخی از تماشاگران ضدانقلاب است. بخشی از این ماجرا شاید درست باشد. ولی خود قطری ها با توجه به هزینه ای که برای مسابقات کرده اند و با توجه به وسعت کم کشور و نگرانی از کنترل حاشیه ها و نگاه جهانی که به قطر وجود دارد، دوست دارند جام جهانی بی حاشیه ای را برگزار کنند. اتفاقاتی که در ایران رخ داده و بروز بیرونی آن در قطر هیچ سودی برای آنها ندارد. بنابراین همه ماجرا برای ایران و فشار ایران نبوده است.

بیشتر بخوانید؛

حاشیه جام جهانی؛ روز دوم | ماجرای شعار های استادیوم خلیفه

حاشیه های جام جهانی؛ روز سوم | جوان عربستانی گفت: «ایرانی گو تو هوم»!

 

قطری ها سر اصول خود ماندند

از حواشی های دیگر مسابقات این است که قطر ی ها به خاطر برگزاری مسابقات و جذب مخاطب و تماشاگر حاضر نشدند بعضی از اصول و قوانین خود را زیر پا بگذارند مثل خط قرمز برای نوع پوشش، عدم استفاده از مشروبات الکلی و توقف پخش موسیقی در حین اذان، بخشی از حاشیه ای بود که رسانه های ایرانی بیشتر به آن توجه کردند. این بخش از ماجرا شاید حاشیه مثبتی برای قطری ها به حساب بیاید که برای برگزاری یک مسابقه اعتقادات شان را زیر پا نگذاشته و البته در ایران برخی به این ماجرا علاقه مند نیستند.

خبرنگاران انگلیسی علیه ایران

خبرنگاران انگلیسی از همان اول سعی کردند که اعصاب بازیکنان و مربی ایران را تحت تأثیر قرار دهند، ولی کارلوس کیروش مربی تیم ملی حواسش به ماجرا بود و پاسخ های درخوری به آنها داد. از طرفی دیروز خبرنگار سایت مشرق نیوز هم سوالی انتقادی از مربی انگلیس پرسید.

با همه این حاشیه ها جمعیتی که خودشان را برای مسابقات به اینجا رساندند کم است. جمعیت زیادی از طرفداران آلمان بلیت های خود را کم کرده اند. هیجان مسابقات حتی در بازی اول یعنی بازی قطر و اکوادور هم کم بود. شاید به خاطر این که تیم های ضعیفی بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: نورنیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.