| کد خبر: 174883 |

فراخوان آخوندی برای حضور در طرح شناسایی، توسعه شایستگی‌ها و ارتقا سرمایه‌های انسانی

امضاوزیر راه و شهرسازی طی حکمی از تمامی کارکنان این وزارتخانه دعوت کرد تا ضمن حضور در طرح شناسایی، توسعه شایستگی‌ها و ارتقاء سرمایه‌های انسانی خود را برای ساختن میراث ارزشمند مدیریتی آینده وزارت راه و شهرسازی آماده کنند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی طی حکمی از تمامی کارکنان این وزارتخانه دعوت کرد تا ضمن حضور در طرح شناسایی، توسعه شایستگی‌ها و ارتقاء سرمایه‌های انسانی خود را برای ساختن میراث ارزشمند مدیریتی آینده وزارت راه و شهرسازی آماده کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی طی ارسال حکمی از تمامی کارکنان این وزارتخانه دعوت کرد تا ضمن حضور در طرح شناسایی، توسعه شایستگی‌ها و ارتقاء سرمایه‌های انسانی خود را برای ساختن میراث ارزشمند مدیریتی آینده وزارت راه و شهرسازی آماده کنند.

​متن حکم به شرح زیر است:

همکاران عزیز و گرامی وزارت راه و شهرسازی

از سال‌های اولیه مسئولیتم در وزارت راه و شهرسازی همواره این دغدغه را داشتم که چگونه می‌توانم به شیوه‌ای نظام‌مند و قانون مدار استعدادهای انسانی پنهان در خانواده بزرگ راه و شهرسازی را شناسایی و مسئولیت‌های کلیدی‌تر و مهم‌تری را به آنان بسپارم‌.

براین باور بودم و می باشم که سرمایه انسانی وزارت راه و شهرسازی بویژه جوانان مستعد، با انگیزه و متعهد گنجینه بی‌بدیلی می‌باشند که اگر هوشمندانه پرورش پیدا ‌کنند، ذخیره گران‌بهایی برای آینده مدیریتی سازمان خواهند بود و می‌توانند آرمان‌ها و اهداف والای وزارت را محقق کنند.

اکنون که به همت معاونین و مدیران محترم وزارت راه وشهرسازی، زیرساخت‌های قانونی، اطلاعاتی و اجرایی لازم برای تحقق این امر فراهم شده است از همه همکاران عزیزم که در خود استعداد، تعهد و اراده قوی برای پرورش در مسیر تبدیل شدن به مدیران موفق آینده می‌بینند دعوت می‌کنم تا با حضور در طرح شناسایی، توسعه شایستگی‌ها و ارتقاء سرمایه‌های انسانی و گذراندن موفق مراحل علمی پیش‌بینی شده طرح، خود را برای ساختن میراث ارزشمند مدیریتی آینده وزارت راه و شهرسازی آماده کنند.

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.