| کد خبر: 270583 |

سیستم علائم الکتریکی ایستگاه های قطار در یزد ارتقا پیدا کرد

عدم وجود سیستم علائم الکتریکی ضمن ایجاد ناامنی در امر سیر و حرکت موجب کُندی آمد و شد قطارها و کاهش ظرفیت و افزایش ریسک خطرات متعددی می شود.

تین نیوز

عدم وجود سیستم علائم الکتریکی ضمن ایجاد ناامنی در امر سیر و حرکت موجب کُندی آمد و شد قطارها و کاهش ظرفیت و افزایش ریسک خطرات متعددی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بی تردید کنترل و ایمنی سیر و حرکت (آمد و شد) قطارها در موقعیت امن به عنوان هدف و از مهمترین دلایل استفاده از سیگنالینگ در امر آمد و شد قطارها در مسیرهای راه آهن است، عدم وجود سیستم علائم الکتریکی ضمن ایجاد ناامنی در امر سیر و حرکت موجب کُندی آمد و شد قطارها و کاهش ظرفیت و افزایش ریسک خطرات متعددی می شود.

سیستم علائم الکتریکی (Signalling) راه آهن یک سیستم کنترل مجتمع و به هم پیوسته می باشد، در تاریخ راه آهن ها با تکنیک های متنوع در زمان های متفاوت متناسب با فناوری روز این سیستم ها به کار گرفته شده اند.

سیستم علائم الکتریکی ایستگاه های عقدا، ارژنگ و زرین تحت کنترل CTC مرکز یزد قرار گرفت. کمیسیون تحویل گیری علائم از ستاد، به همراه کمیسیون پیشگیری از سوانح اداره کل راه آهن یزد، نسبت به آزمایش سیستم علائم الکتریکی و قرارگیری ایستگاه های عقدا، ارژنگ و زرین تحت CTC ایستگاه یزد اقدام کردند.

این ایستگاه ها از ۸ فروردین ماه قابلیت بهره برداری در مرکز CTC یزد را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.