| کد خبر: 254276 |

افزایش ۱۳ درصدی سفرهای درون استانی یزد با استفاده از ناوگان حمل ونقل جاده ای

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد از افزایش ۱۳ درصدی تعداد سفرهای درون استانی با استفاده ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در بازه زمانی ۲۴ اسفند لغایت ۸ فروردین ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد از افزایش ۱۳ درصدی تعداد سفرهای درون استانی با استفاده ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در بازه زمانی ۲۴ اسفند لغایت ۸ فروردین ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین زاده معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا هشتم فروردین ۵۰ هزار و ۲۴۲ مسافر به وسیله ناوگان حمل ونقل عمومی استان جابه جا شده اند خاطرنشان کرد: این مسافران در این بازه زمانی در قالب ۳ هزار و ۳۱۱ سفر درون و برون استانی توسط ناوگان عمومی جابه جا شده اند.

حسین زاده ادامه داد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند لغایت ۸ فروردین ۳۶ هزار و ۲۲۴ مسافر برون استانی با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه با ۲ هزار و ۴۹ سفر جابه جاشده اند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از نظر تعداد سفر با کاهش ۱۷ درصدی و از لحاظ تعداد مسافر کاهش ۱۸ درصدی داشته است.

وی میزان جابه جایی مسافران درون استانی با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در این بازه زمانی (۲۴ اسفند لغایت ۸ فروردین ۱۴۰۲) را ۱۴ هزار و ۱۸ مسافر ذکر و اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب یک هزار و ۲۶۲ سفر در داخل استان جابه جاشده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد سفر، ۱۳ درصد افزایش و از لحاظ تعداد مسافر ۱۱ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد با اشاره به سهم ۹۸ درصدی ناوگان اتوبوسی در جابه جایی مسافران درون استانی و برون استانی سفرهای نوروزی ابراز کرد: مسافران نوروزی می توانند به صورت ۲۴ ساعته در تماس با شماره تلفن ۱۴۱ و ۱۱۰۱۲۰ پلیس انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود را دررابطه با ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در میان بگذارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.