| کد خبر: 240709 |

«سید مهدی حسینی» در این خصوص گفت:

◄ نجات ۸ کوهنورد از ارتفاعات کوه ارنان در استان یزد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: یک تیم هشت نفره که در ارتفاعات کوه ارنان شهرستان مهریز گرفتار شده بودند، با تلاش تیم واکنش سریع هلال احمر استان نجات یافتند.

تین نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: یک تیم هشت نفره که در ارتفاعات کوه ارنان شهرستان مهریز گرفتار شده بودند، با تلاش تیم واکنش سریع هلال احمر استان نجات یافتند.

به گزارش تین نیوز، «سید مهدی حسینی» در این خصوص گفت: گزارش گرفتار شدن این کوهنوردان ظهر جمعه در تماس با سامانه ۱۱۲ هلال احمر استان اعلام و بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان متشکل از پنج نفر با تجهیزات لازم و یک دستگاه خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن نجاتگران هلال احمر به محل حادثه و پیمودن مسیر سخت کوهستان، در تلاشی ۶ ساعته این تیم کوهنوردی گیرافتاده بوسیله تجهیزات و ست کوهستان به پایین کوه و محل امن انتقال داده شدند.

این مسئول زمان پایان این عملیات را ساعت ۱۹ دیروز اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد، از کوهنوردان و علاقمندان به طبیعت می‌خواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.