| کد خبر: 145385 |

همه چیز درباره تاکسی‌های اینترنتی در یزد؛

بیش از 330 خودرو «تاچ سی» آماده خدمت به شهروندان یزدی

مدیر تاچ سی استان یزد به تشریح فعالیت های این تاکسی اینترنتی در شهر یزد پرداخت.

تین نیوز
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مدیر تاچ سی استان یزد در مصاحبه با یزدآوا با اشاره به فعالیت تاچ سی در استان یزد در مورد راننده هایی که در این شرکت فعالیت می کنند گفت: در جذب راننده ها اولویت با راننده های تاکسی و آژانس است و راننده خودروهای شخصی در اولویت های بعدی قرار دارند.

سید سعید رضا حسینی پور اظهار کرد: از آنجا که ساعت و میزان کار در تاچ سی به دلخواه خود رانندگان انتخاب می شود طبیعی است که خیلی از کارمندان و دارندگان خودروهای شخصی نیز از این نرم افزار استقبال کنند با این وجود هم اکنون در شهر یزد ١٢۴ راننده تاکسی و ٢١٢ راننده آژانس در تاچ سی مشغول به فعالیت بوده و راننده های شخصی در اولویت های بعدی قرار گرفته اند. همچنین تاچ سی با شرایط ویژه ای که برای رانندگان تاکسی فراهم کرده از همکاری با آن ها استقبال می کند.

وی افزود: برای ارائه مجوز به رانندگان اول صلاحیت فردی افراد بررسی شده و گواهی عدم سوءپیشینه و عدم اعتیاد از آنها دریافت شده و سپس خودرو آنها از لحاظ دارا بودن امکانات کنترل می شود. رانندگان پس  از گذراندن کلاس های اخلاقی، رفتاری و آموزش نرم افزار و همچنین اخذ وثیقه مجوز فعالیت تحت عنوان تاچ سی را دریافت می کنند.

حسینی پور در مورد مجوز فعالیت این شرکت در شهر یزد بیان داشت: تاچ سی یک شرکت دانش بنیان در حوزه خدماتی بوده لذا پروانه این کسب و کار آنلاین  به صورت کشوری دریافت شده که به تائید اتاق اصناف و اداره اماکن یزد نیز رسیده است.

وی گفت: علت اصلی اقبال مردم  ارائه خدمات بیشتر با کیفیت بهتر و هزینه کمتر است. همچنین مزیتی که تاچ سی دارد پشتیبانی و رصد مرتب نظرات مردمی است.

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.