| کد خبر: 182574 |

◄ راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی اداره‌کل راهداری گیلان

میز خدمت الکترونیکی مکاتبات اداری اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان راه‌اندازی شد.

تین نیوز

در راستای تحقق دولت الکترونیک و در راستای تکریم ارباب‌رجوع میز خدمت الکترونیک سیستم مکاتبات اداری، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان، مدیر خودکارسازی اداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص اهداف راه‌اندازی سیستم مذکور گفت: ایجاد بستری مناسب جهت تحقق خدمات به‌موقع و غیرحضوری به مخاطبان، امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب‌رجوع در قالب فرم‌های الکترونیکی، ارائه کد رهگیری خاص به فرد درخواست‌کننده، دسترسی به مراحل گردش کار و درنهایت ارتقا سطح رضایتمندی ارباب‌رجوع از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سیستم مذکور است.

شهین خدابنده در ادامه به چگونگی استفاده از میز خدمت الکترونیکی مکاتبات اداری پرداخته، خاطرنشان کرد: ارباب‌رجوع به‌صورت غیرحضوری با ورود به پورتال ابتدا مشخصات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه خود را وارد نموده و پس از ثبت، یک کد به شماره همراه متقاضی ارسال می‌گردد و متقاضی با ثبت کد دریافتی وارد صفحه جدیدی شده و نامه خود را به‌صورت فایل تصویری ضمیمه کرده و پس از ثبت، یک کد ره‌گیری دریافت می‌‌کند.

وی سپس افزود: پس از ثبت نامه در دبیرخانه اداره‌کل ارباب‌رجوع، می‌تواند با ورود به پرتال با استفاده از کدرهگیری دریافتی مراحل اداری نامه خود را پیگیری کنند و به‌هیچ‌عنوان نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.