◄ راهاندازی میز خدمت الکترونیکی ادارهکل راهداری گیلان
میز خدمت الکترونیکی مکاتبات اداری ادارهکل راهداری وحمل و نقل جادهای استان راهاندازی شد.
در راستای تحقق دولت الکترونیک و در راستای تکریم اربابرجوع میز خدمت الکترونیک سیستم مکاتبات اداری، ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی راهاندازی شد.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان گیلان، مدیر خودکارسازی اداری اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان گیلان در خصوص اهداف راهاندازی سیستم مذکور گفت: ایجاد بستری مناسب جهت تحقق خدمات بهموقع و غیرحضوری به مخاطبان، امکان اخذ درخواست خدمت از اربابرجوع در قالب فرمهای الکترونیکی، ارائه کد رهگیری خاص به فرد درخواستکننده، دسترسی به مراحل گردش کار و درنهایت ارتقا سطح رضایتمندی اربابرجوع از مهمترین اهداف راهاندازی سیستم مذکور است.
شهین خدابنده در ادامه به چگونگی استفاده از میز خدمت الکترونیکی مکاتبات اداری پرداخته، خاطرنشان کرد: اربابرجوع بهصورت غیرحضوری با ورود به پورتال ابتدا مشخصات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه خود را وارد نموده و پس از ثبت، یک کد به شماره همراه متقاضی ارسال میگردد و متقاضی با ثبت کد دریافتی وارد صفحه جدیدی شده و نامه خود را بهصورت فایل تصویری ضمیمه کرده و پس از ثبت، یک کد رهگیری دریافت میکند.
وی سپس افزود: پس از ثبت نامه در دبیرخانه ادارهکل اربابرجوع، میتواند با ورود به پرتال با استفاده از کدرهگیری دریافتی مراحل اداری نامه خود را پیگیری کنند و بههیچعنوان نیاز به مراجعه حضوری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.