| کد خبر: 246627 |

◄ گاردن گلو، پارک درخشان و دیدنی در دبی + عکس

اگر تصمیم دارید که به همراه خانواده سفری به دبی داشته باشید فرصت تفریح و گردش در پارک گاردن گلو (Garden Glow) را از دست ندهید. هم شما و هم فرزندتان می توانید حسابی در این پارک خوش بگذرانید و لحظاتی فراموش نشدنی داشته باشید.

تین نیوز

گاردن گلو دبی که بزرگترین پارک منحصر به فرد درخشان در جهان است، دارای ویژگی های بی نظیری است که تاکنون در هیج جای جهان دیده نشده است. بزرگترین مکان درخشان در تاریکی باغ که از ۱۰ میلیون لامپ نگهدارنده انرژی و پارچه های درخشان بازیافت شده در آن استفاده شده است. چشم اندازهای گوناگون از گاردن گلو دبی در پیش چشمان شماست.

پارک گاردن گلو

اگر تصمیم دارید که به همراه خانواده سفری به دبی داشته باشید فرصت تفریح و گردش در پارک گاردن گلو (Garden Glow) را از دست ندهید. هم شما و هم فرزندتان می توانید حسابی در این پارک خوش بگذرانید و لحظاتی فراموش نشدنی داشته باشید.

دبی در راه تبدیل شدن به باشکوه ترین مکان روی زمین است + فیلم

 

شعار این پارک زیبا «چه جهان خارق العاده ای» است که با ورود به داخل پارک و دیدن این همه هیجان، نور و شادی می بینید که این شعار کاملا هماهنگ با فضای داخل پارک است. 

گاردن گلو 1

به گزارش تین نیوز، پارک گاردن گلو دبی بزرگترین مقصد تفریحی یکپارچه در خاورمیانه است. این پارک در جاده شیخ زاید واقع شده و در سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از جاذبه های دبی به طور رسمی افتتاح شده است. 

این پارک فقط محلی برای تفریح و هیجان نیست بلکه می توانید در آنجا اطلاعاتی را هم درباره پدیده گرم شدن زمین، نقش انتشار گاز دی اکسید کربن در فضا و نقش استفاده از محصولات باریافتی در آفریدن جهانی تمیزتر و امن تر برای نسل های بعد بدست می آورید.

باغ گاردن گلو دبی کاملا سازگار با محیط است به این معنا که اگر شما برای اولین بار وارد این باغ غول پیکر می شوید احساس می کنید که از اقلام گران قیمت برای ساخت آن استفاده شده است اما در حقیقت این طور نمی باشد.

گاردن گلو

بخش جذاب دیگر این پارک باغی است که کاملا مطابق  با شرایط محیط زیست است.در واقع باغ گاردن گلو دبی ساخته شده از مواد قابل بازیافتی چون بطری های پلاستیکی ، هزاران فنجان چینی ، بطری دارو و… است که بازیافت گردیده و به این باغ با نور پردازی های توسط لامپ های کم مصرف درست شده است.باغ گاردن گلو در واقع نوعی آموزش به مردم است که مواد قابل بازیافت می تواند تا این حد زیبا و قابل مصرف باشد.  همین که وارد این باغ منحصربفرد می شوید درختان زیادی را می بینید که از بطری های پلاستیکی، فنجان، بطری های دارو و حباب های رنگارنگ درست شده اند و همه این ها مواد باریافتی هستند تا به محیط زیست آسیبی وارد نشود.

گاردن گلو 8

پروژه این پارک از آغاز ساخت تا انتها با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی با شهرداری دبی انجام شد. در این پارک نورپردازی هایی انجام می شود که در ساعت های مختلف روز کاملا هماهنگ با میزان نور طبیعی و تابش خورشید در صبح، ظهر و شب است. از لحظه ورود به پارک تا لحظه ای که از آن به بیرون بروید با دیدن هر قسمت آن تحت تاثیر قرار می گیرید و هیجان زده می شوید.

گاردن گلو4

قسمت های مختلف این پارک شامل بازگشت به عصر دایناسورها، درختان سخنگو، باغ درخشان، حیوانات درخشان، نمایش نورهای لیرز، نمایش های زنده و نمایش های خیابانی است. هر بخش تفریحی این پارک انتظار شما را می کشد و مطمئنا از بخش های سرزمین شکلات، نمایش آب، نمایش لیزر و سافاری حیوانات غرق در لذت و هیجان می شوید.

گاردن گلو5

 یکی از ویژگی های ویژه باغ گاردن گلو دبی موسقی زنده آن است که به برای مسافران و گردشگران دبی نواخته می شود و محیطی فوق العاده در بین اشیا نورانی را فراهم کرده است.  اگر عاشق موزیک هستید در این پارک می توانید به تماشای نمایش زنده موزیک بروید.  همچین در این باغ جادویی، نمایش های زنده آکروباتیک توسط هنرمندان دبی و یا گروه های مختلف برگزار می شود.

7گاردن گلو

 آنقدر فضای این باغ بزرگ است که مطمئنا بعد از این که کمی در آن گردش کردید احساس خستگی و گرسنگی به شما دست می دهد. در گوشه ای از پارک، غرفه ای بزرگ مخصوص غذا وجود دارد که در آن می توانید انواع غذاهای خوشمزه را پیدا کنید. بعد از اینکه غذاهای خوشمزه این بخش را امتحان کردید می توانید به پارک گردی خودتان ادامه دهید و تا شب در این پارک رویایی لحظاتی خاطره انگیز داشته باشید.

گاردن گلو 10

 
واقعیت جالب در مورد این باغ این است که هنرمندان در ساخت آن از درختان، حیوانات و ماکتی از برج خلیفه استفاده کرده اند. این مینیاتورها با مواد بازیافت شده وبا تاسیسات منحصر به فردی که در شب نور می دهند، ساخته شده اند.
در پارک گاردن گلو آنقدر به شما خوش می گذرد که با تاریک شدن هوا هم دلتان نمی خواهد از آن دل بکنید اما اینجا ساعت ۱۱ شب تعطیل می شود و وقت آن رسیده که با خاطرات شیرین این پارک که مدت ها در ذهنتان باقی می ماند به خانه برگردید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.