| کد خبر: 140603 |

کهگیلویه وبویراحمد

کلنگ زنی پایگاه امداد جاده‌ای پاتاوه دهدشت

ساخت پایگاه امداد جاده‌ای پاتاوه - دهدشت آغاز شد.

تین نیوز
ساخت پایگاه امداد جاده‌ای پاتاوه - دهدشت آغاز شد.
 
به گزارش خبرگزار‌ی صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه دهدشت نیمه دوم سال آینده به بهره برداری میرسد گفت: با توجه به اهمیت این جاده، توسعه و ساخت مجتمع‌های خدماتی و تفریحی نیز ضروری است.
 
هاشمی‌پور در مراسم کلنگ زنی پایگاه امداد جاده‌ای دشت قاضی کهگیلویه افزود: با توجه به کمبود اعتبار دولتی برای ساخت این پایگاه استفاده از ظرفیت خیران ضروری است.
 
وی ادامه داد: یکی از مهمترین طرح های در دست اجرای استان کهگیلویه و بویراحمد محور " پاتاوه-دهدشت" به طول 136 کیلومتراست که با اجرای آن شاهد کاهش 200 کیلومتری مسیر اصفهان به بندر امام خمینی(ره) هستیم.
 
هاشمی پور اضافه کرد: از هیچ تلاشی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام دریغ نمی‌کنیم و به طور حتم حضور خیران برای تسریع در روند این پروژه‌ها پررنگ می‌شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم با بیان اینکه پایگاه امداد جاده‌ای دشت قاضی کهگیلویه واقع در جاده "پاتاوه-دهدشت" در زمین اهدائی با مساحت 1700 متر مربع ساخته می شود افزود:برای تکمیل این پایگاه به 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
 
جهانبین با بیان اینکه امیدواریم با کمک نماینده کهگیلویه اعتبار مورد نیاز این طرح تامین شود ادامه داد: 8 پایگاه امداد در استان وجود دارد که از این تعداد 7 مورد جاده‌ای و یک پایگاه نیز کوهستانی است.
 
خسروی معاون فرماندار کهگیلویه هم با اشاره به اعتبارات این طرح گفت: تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این پایگاه در نظر گرفته شده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.