| کد خبر: 192316 |

عبور از عقب ماندگی های جاده‌ای در جنوب کرمان

راهداری جنوب کرمان با سرعت بخشیدن به فعالیت‌های خود در عرصه راهسازی، از عقب ماندگی‌های جاده‌ای عبور کرده است.

تین نیوز

 راهداری جنوب کرمان با سرعت بخشیدن به فعالیت‌های خود در عرصه راهسازی، از عقب ماندگی‌های جاده‌ای عبور کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، زیرساخت‌های راه، آب و برق همواره خواسته مردم و مسئولان به ویژه مناطق محروم بوده که این مهم با نیاز سنجی دقیق دولتمردان تدبیر و امید در جنوب کرمان با استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقل از مرکز استان، رقم خورد تا شاهد بهره مندی مردمان هفت شهرستان جنوبی این منطقه از راه آسفالته بیشتری باشیم.

راه آسفالته همواره یکی از زیربنایی‌ترین اصوال پیشرفت و توسعه هر منطقه‌ای به شمار می رود که این مهم با فعالیت‌های شبانه روزی مجموعه راهداری در حال تحقق است.

تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام جنوب کرمان

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تسریع در روند فعالیت‌های راهداری و نگهداری محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان تاکید کرد.

عبدالهاشم حسن نیا گفت: تمام توان سازمان راهداری و حمل جاده‌ای در کشور ایجاد بستر مناسب حمل و نقلی در جاده ها است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه طرح‌های مختلف این سازمان با توجه به وضع موجود و همه محدودیت‌های مالی در حال اجرا است، گفت: از تمام ظرفیت برای کمک به توسعه زیر ساختهای مناطق کمتر توسعه یافته استفاده خواهیم کرد.

حسن نیا اظهار داشت: اولویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

کسب رتبه‌های برتر توسط راهداری جنوب کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان نیز گفت: این اداره کل سال گذشته در جشنواره شهید رجایی بین ۳۲ استان کشور موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شد.

مسعود جمیلی کرمانی افزود: سال گذشته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در ارزیابی شاخص‌های عمومی با کسب امتیاز ۹۱۰.۳۴ از سقف امتیاز ۱۰۰۰ موفق به کسب رتبه اول در بین ۳۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و ایجاد زیر ساخت‌های حمل و نقلی مناسب از جمله وظایف این مجموعه است، گفت: کسب این ۲ عنوان در بین ادارات کل کشور، نتیجه تلاش جمعی و گروهی همکاران ما در این اداره کل بوده که با تمام توان و با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی محقق شده است.

جمیلی کرمانی بیان کرد: هدف ما در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان ایجاد بسترهای مناسب برای پیشرفت در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل بوده که این مهم از زمان ایجاد و راه اندازی این اداره کل به خوبی نمود پیدا کرده است.

وجود زیر ساخت‌های مناسب باعث حضور ناوگان حمل و نقلی بیشتر می‌شود

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: وجود زیر ساخت‌های مناسب باعث حضور ناوگان حمل و نقلی بیشتر برای حمل محصولات کشاورزی خواهد شد.

احمد حمزه با بیان اینکه راه‌های روستایی جنوب کرمان نیازمند توجه بیشتر در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و ایمن سازی هستند، افزود: امیدواریم با پیوستن مجموعه راه‌های فرعی و روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، زمینه مناسب‌تری برای توجه به احداث راه‌های روستایی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی جنوب استان صورت بگیرد.

دولت توجه ویژه ای به زیرساخت‌های جنوب کرمان دارد

سرپرست فرمانداری جیرفت نیز گفت: از بدو استقرار دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های جنوب کرمان شده است.

ابوذر عطاپور و زیری افرود: در زمینه زیرساخت‌ها به ویژه راه، تحول خوبی در منطقه صورت گرفته که همه این اقدامات در توسعه جنوب کرمان مؤثر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.