| کد خبر: 204666 |

۳۸ طرح راه‌سازی در جنوب کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از افتتاح ۲۶ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه ملی و استانی حوزه راه‌سازی با اعتباری افزون بر یکهزار میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از افتتاح ۲۶ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه ملی و استانی حوزه راه‌سازی با اعتباری افزون بر یکهزار میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمد ساردویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر جنوب کرمان در سال جاری شامل بزرگراه‌ها، ساختمان‌های دولتی، راه‌های روستایی و حوزه مسکن است که در مجموع با اعتبار یکهزار و ۲۱۱ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبار طرح‌های دهه فجر اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از محل طرح‌های ملی و استانی تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تصریح کرد: سه طرح بزرگراهی به طول ۹ کیلومتر و اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال طی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رشد.

وی افزود: همچنین چهار طرح در حوزه ساختمان‌های دولتی با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال در جنوب کرمان آماده افتتاح است.

ساردویی ادامه داد: در حوزه راه‌های روستایی نیز ۱۳ طرح به طول ۴۳ کیلومتر با اعتبار ۲۰۴ میلیارد ریال در این ایام افتتاح می‌شود.

وی به طرح‌های حوزه مسکن اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اشاره و تصریح کرد: طرح‌های افتتاحی این بخش شامل یکهزار و ۸۰۰ واحد آپارتمان در قالب ۶ طرح مسکن مهر است و مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از طریق دریافت تسهیلات بانکی در این طرح‌ها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه در ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این طرح ها شامل یک پُل با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و پنج طرح بزرگراهی با اعتبار ۶۲۵ میلیارد ریال آماده کلنگ زنی است.

وی افزود: در حوزه طرح اقدام ملی مسکن نیز عملیات اجرایی هفت طرح احداث مسکن با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شرف انجام است که تامین اعتبار این طرح‌ها از طریق تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان امکان‌پذیر است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.