| کد خبر: 264689 |

بیش از ۴ هزار وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ های کردستان تعیین تکلیف شد

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: طی دو ماه گذشته چهار هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ های استان خارج و تعیین تکلیف شده است.

تین نیوز

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و عامه و با هدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه رسوبی و توقیف شده، طی دو ماه گذشته چهار هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ های استان خارج و تعیین تکلیف شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی اظهار کرد: در پی تأکیدات ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف فوری خودروهای توقیفی و رسوبی، مسئولان قضائی استان از پارکینگ های خودروهای رسوبی بازدید کرده و ضمن برگزاری جلسات با دادستان های حوزه های قضائی استان، قضات رسیدگی کننده و مرجع انتظامی، تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کردند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل رئیس قوه قضائیه و در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، طی دو ماه اخیر چهار هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های استان تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ادامه داد: طی یک ماه آینده نیز برای سه هزار و ۷۵۰ وسیله نقلیه دیگر با طی مراحل قانونی مزایده برگزار خواهد شد که در مجموع حدود هشت هزار و ۱۹۸ مورد از این وسایل نقلیه تعیین تکلیف خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در صورت عدم مراجعه مالکان وسایل نقلیه، فروش این خودروها از طریق مزایده عمومی انجام می شود و حسب تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شده تا پایان سال قریب به اتفاق وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی در پارکینگ ها تعیین تکلیف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.