| کد خبر: 258629 |

تکمیل پل اسحاق آباد یک نقطه حادثه خیز در جاده برزک کاشان را حذف می کند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: پل اسحاق آباد بخشی از پروژه باند دوم محور کاشان به برزک، ورکان و موته است که با تکمیل آن یکی از نقاط حادثه خیز محور برزک به کاشان حذف و ایمن سازی می شود.

تین نیوز

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: با تکمیل و بهره برداری پل اسحاق آباد یکی از نقاط حادثه خیز محور برزک به کاشان حذف و ایمن سازی می شود.  

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آراسته افزود: عرشه پل اسحاق آباد به صورت دو دهانه هشت متری است که بتن ریزی آن با حجم ۲۴۰ متر مکعب اتمام یافته و تاکنون حدود ۱ هزار متر مکعب بتن ریزی در این پروژه انجام شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: پل اسحاق آباد بخشی از پروژه باند دوم محور کاشان به برزک، ورکان و موته است که سازه پل تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی تصریح کرد: پروژه تکمیل باند دوم برزک – کاشان – سه راهی موته به طول ۶۵ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با هدف ایمنی راه های استان اصفهان در حال انجام است.  

آراسته اظهار کرد: تکمیل و ایمن سازی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه های شهرستان کاشان از جمله محور قدیم قم به کاشان، کنارگذر شرقی کاشان، محور برزک - ورکان - موته، محور جدید حرم تا حرم و جاده قدیم کاشان به نطنز از برنامه های وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان و شهرستان کاشان است.  

وی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام راهسازی و محورهای نیازمند تعریض در شهرستان کاشان نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است که در برنامه های مدیران استانی و کشوری در حال تدوین و اجرایی شدن است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، بیان کرد: این شهرستان، یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه همسنگ دارد که ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی درجه یک، ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی و ۴۰۰ کیلومتر آزادراه است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.