| کد خبر: 258104 |

نقطه حادثه خیز محور برزک کاشان حذف می شود/ باند دوم محور کاشان برزن احداث می شود

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه ها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی سازه پل اسحاق آباد گفت: با احداث این پل یکی از نقاط حادثه خیز محور برزک کاشان حذف می شود.

تین نیوز

محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به احداث پل اسحاق آباد، اظهار کرد: به جهت وجود ترافیک های سنگین در محورهای شهرستان کاشان، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اقدام به اجرای پروژه های عمرانی بزرگی در این شهرستان کرده است.  

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، قدیری افزود: یکی از این پروژه ها، احداث باند دوم محور کاشان، برزک - ورکان - موته است که احداث پل اسحاق آباد نیز بخشی از این پروژه است.  

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه ها اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اتمام بتن ریزی عرشه پل دو دهانه هشت متری اسحاق آباد با حجم ۲۴۰ مترمکعب بیان کرد: این پل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در محور برزک کاشان و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در سازه پل درحال احداث است.  

وی با بیان اینکه تاکنون با انجام حدود ۱۰۰۰ مترمکعب بتن ریزی، هزینه ای بالغ بر۶۰ میلیارد ریال صرف شده است گفت: به لطف خدا با احداث پل اسحاق آباد یکی از نقاط حادثه خیز محور برزک کاشان حذف می شود.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.