| کد خبر ۳۰۴۴۳۶
کپی شد

اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی نیازمند ۴ همت اعتبار است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل پروژه راه آهن مبارکه_سفیدشت_شهرکرد نیازمند ۴ همت اعتبار هستیم تا این پروژه به اتمام برسد و استان به شبکه ریلی سراسری متصل شود.

تین نیوز |

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل پروژه راه آهن مبارکه_سفیدشت_شهرکرد نیازمند ۴ همت اعتبار هستیم تا این پروژه به اتمام برسد و استان به شبکه ریلی سراسری متصل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر مردانی امروز هشتم شهریور در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری که با حضور حمید پورمحمدی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرکرد برگزار شد، با اشاره به وضعیت بحرانی منابع آبی در استان اظهار کرد: تنش آبی در مناطق جنوبی و شرق استان بیشتر از سایر مناطق مشاهده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود، پروژه آبرسانی چشمه سفید به عنوان یک راهکار اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توازن برای پروژه آبرسانی چشمه سفید توسط نمایندگان مجلس، افزود: امیدواریم با تزریق اعتبار بیشتر، این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد تا مشکل آب در چندین شهرستان به ویژه در مناطق جنوبی و شرق استان برطرف شود.

مردانی همچنین بر لزوم تعیین تکلیف پروژه شهدای چشمه علی و اختصاص اعتبار برای پروژه سد آقبلاغ تأکید کرد و در ادامه گفت: محور سامان به قراقوش نیز یکی دیگر از پروژه های مهم استان است که درخواست داریم برای آن نیز اعتباری ویژه اختصاص یابد.

وی از نبود اتصال چهارمحال و بختیاری به آزادراه های کشور نیز سخن گفت و تأکید کرد: اجرای پروژه محور شهرکرد به لنجان می تواند این استان را به شبکه آزادراهی کشور متصل کند که تأثیر چشمگیری در تسهیل تردد و تسریع در روند توسعه خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص پروژه انتقال آب از آتشگاه برای حل مشکل تأمین آب شهر سردشت و ۵۳ روستای دیگر نیز گفت: اگر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یابد، این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به وضعیت کوهستانی استان، تصریح کرد: ایمن سازی ۲۸۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق صعب العبور همچون بازفت و موگویی ضروری و نیازمند مساعدت ویژه سازمان برنامه و بودجه ایت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • رضا پاسخ

    این خط اگر در ادامه به اهواز وراه آهن جنوب متصل نشه به سرنوشت راه آهن شیراز کرمانشاه دچار میشه که هفته ای بیش از دو سه قطار نداره وعملا هزینه آن هیچ سودی برای کشور نداشته راه اهن شیراز باید به بندر بوشهر وراه آهن کرمانشاه به مرز خسروی متصل بشه تا امکان بهترین بهروری از این خطوط راداشته باشیم