| کد خبر: 266875 |

◄ آخرین وعده شهریار افندی زاده در کمیسیون ایمنی راه ها چه بود؟

بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور مقرر شده است، تعدادی از نقاط پرتصادف کشور از طریق تامین منابع مالی استانداری های کشور رفع و اصلاح شود.

تین نیوز

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۸۸۷ نقطه اولویت دار پر تصادف کشور، ۱۵۳ نقطه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رفع و اصلاح شده است و تا پایان سال ۱۴۰۲، ۲۴۷ نقطه دیگر در برنامه این سازمان برای اصلاح قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، شهریار افندی زاده همچنین از تدوین برنامه عملیاتی و بسته تامین مالی اقدام جهادی جهت تکمیل رفع و اصلاح ۸۸۷ نقطه اولویت دار پر تصادف (نقاط حادثه خیز)  خبر داد.

وی درباره مصوبات نشست 133 کمیسیون ایمنی راه های کشور که آذر ماه امسال برگزار شد، افزود:در اجرای تصمیمات مهم نشست ۱۳۲ این کمیسیون به ریاست وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مبنی بر رفع و اصلاح تمامی ۸۸۷ نقطه اولویت دار پرتصادف کشور تا پایان نیمه اول سال آینده، در این نشست کلیات مربوط به این اقدام جهادی مشتمل بر مشخصات نقاط مذکور و منابع مالی و بودجه ای ملّی و استانی موجود و بالقوه و تأمین و تخصیص آن ها ذیل سیاست ها، تصمیمات و نظارت عالیه مصوب شورای عالی هماهنگی حمل ونقل و ایمنی کشور تشریح شد.

وی ادامه داد: مقرر شد دبیرخانه کمیسیون با همکاری اعضا، جزئیات اقدام را از جمله تکلیف سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به عنوان متولی ملی و تکلیف استانداری ها را از تأمین منابع مالی و عملیات اجرایی این نقاط،  به تفکیک هراستان و هرنقطه،  با فوریت به واحدهای ذیربط ابلاغ کند. 

دبیر کمیسیون ایمنی راه های کشور افزود:بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور مقرر شده است، تعدادی از نقاط پرتصادف کشور از طریق تامین منابع مالی استانداری های کشور رفع و اصلاح شود.

به گفته افندی زاده، با توجه به مصوبه اخیر شورا در نشست ۱۳۳ کمیسیون ایمنی راه های کشور مصوب شد که از ۴۸۷ نقطه اولویت دار پرتصادف کشور، ۱۴۴ نقطه در سال ۱۴۰۲، توسط استانداری کشور و ۳۴۳ نقطه باقیمانده در نیمه اول سال ۱۴۰۳ توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استانداری های برطرف شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.