| کد خبر: 253228 |

مرور وعده های مسئولان؛

◄ وعده اجرای تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر طی 6 ماه

مدت زمان اجرا پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر ۶ ماهه است که اکنون بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد این سازمان ۱۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر سرمایه گذاری کند.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر صفایی 11 اسفند در بازدید از بندر بوالخیر شهرستان تنگستان اظهار کرد: مدت زمان اجرا پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر ۶ ماهه است که اکنون بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، هدف از اجرای این پروژه تامین روشنایی مورد نیاز در باراندازها جهت انجام ایمن عملیات تخلیه و بارگیری، تامین روشنایی عمومی در محوطه ها جهت حفاظت و مراقبت از کالاها و لحاظ کردن عوامل اقتصادی و بهداشتی در طرح روشنایی محوطه های عملیاتی است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از دیگر اهداف تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر را تامین روشنایی موردنیاز دوربین های حفاظتی، عدم تداخل طرح روشنایی با علائم وسایل ناوبری هدایت کشتی ها، تامین روشنایی موردنیاز جاده ها و راه های ارتباطی بخش های عملیاتی، اداری و مسکونی بندر جهت تردد ایمن وسائط نقلیه سنگین و سبک و بهینه سازی در جهت تسهیل عملیات pm و کاهش هزینه ها ذکر کرد.

صفایی عنوان کرد: احداث اسکله ۱۵۰ متری ظرف مدت ۱۸ ماه از دیگر پروژه های تعریف شده برای بندر بوالخیر است.

وی افزود: با توجه به رسالت راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی برای رونق معیشت و رفاه ساحل نشینان تلاش می شود پروژه احداث اسکله با سرعت و شتابی دوچندان اجرا شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.