| کد خبر: 252667 |

◄ صنعت هوانوردی صاحب طرح جامع می شود

صنعت هوانوردی به طرح جامع حمل و نقل نیاز دارد که در وزارت راه و شهرسازی در حال تدوین است تا هدف گذاری و دورنما مشخص شود.

تین نیوز

صنعت هوانوردی به طرح جامع حمل و نقل نیاز دارد که در وزارت راه و شهرسازی در حال تدوین است تا هدف گذاری و دورنما مشخص شود.

به گزارش تین نیوز ، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بهمن ماه امسال، در همایش فرصت ها و چالش های شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها با بیان این مطلب گفت: باید با توجه به افق ۱۴۱۴ این دورنما در صنعت هوانوردی تدوین شود.

وی افزود: همین کار در صنعت ریلی و جاده ای در حال انجام است که در سال ۱۴۰۲ سند اولیه ای با توجه به چشم انداز تنظیم و ارائه می شود که راهبردها و برنامه ها مشخص شود.

او عنوان کرد: صنعت حمل و نقل هوایی علی رغم اینکه سهم کمتری در جابجایی دارد اما با وجود حساسیت بالا، نیازمند دقت و ایجاد زمینه های مناسب است.

افندی زاده گفت: همچنین برای هم افزایی علمی سخت ترین مقررات در دنیا برای صنعت هواپیمایی است چون باید دوره های متعدد آموزشی سپری شود و به روزرسانی صورت گیرد.

وی افزود: صنعت هوانوردی بالاترین تحریم را در کشور ما داشته که با توانمندی های داخل توانسته ایم این صنعت را پویا نگه داریم، در همایش امروز که نوعی هم اندیشی است بر آنیم تا چشم انداز ما رفع چالش های موجود باشد چراکه نگاه ما اگر به سوی مشکلات باشد، راه به جایی نمی برد و خروجی ندارد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در واقع افراد متخصص و مسئول با نگاه امید و حل موضوع می توانند راهکار مناسب ارائه دهند که این موضوع بهترین فرصت ها را فراهم می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.