| کد خبر: 251261 |

وعده مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل:

◄ بهره برداری از پنج پروژه آزادراهی تا پایان سالجاری

معاون وزیر راه و شهرسازی برنامه ریزی برای بهره برداری از پنج پروژه آزادراهی را از برنامه های سال جاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اعلام کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی برنامه ریزی برای بهره برداری از پنج پروژه آزادراهی را از برنامه های سال جاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل 28 آذر ماه امسال گفت: این پنج آزادراه با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در حال احداث است و با در نظر گرفتن متوسط سالانه ساخت 86 کیلومتر آزادراه در سال، بهره برداری از این 291 کیلومتر اقدام بسیار مهمی خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این 291 کیلومتر شامل بهره برداری از منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال، آزادراه منجیل- رودبار، آزادراه شیراز - اصفهان، آزادراه تبریز - مرند و آزادراه مراغه - هشترود است.

خادمی پیشرفت فیزیکی ساخت منطقه دو آزادراه تهران - شمال را 65 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: ۲۲ کیلومتر از باند رفت منطقه دو اکنون به پیشرفت ۸۹ درصدی رسیده که ۱۸ کیلومتر آن تونل و پل است.

او عنوان کرد: در صورت بهره برداری از باند رفت منطقه دو آزادراه تهران - شمال مردم می‌توانند از طریق این آزادراه تا پل زنگوله واقع در استان مازندران و به صورت چهارخطه عبور کنند. عملیات اجرایی در باند برگشت این آزادراه نیز در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه های توسعه مسیرهای بزرگراهی کشور نیز توضیح داد و گفت: اولویت بندی پروژه های راه و بزرگراهی در قالب دو مسیر جدید اتصال کهگیلویه و بویر احمد به استان خوزستان و قزوین به الموت در حوزه راه اصلی و سه طرح بزرگراهی در کریدورهای غرب و شرق کشور به طول 460 کیلومتر است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.