| کد خبر: 250479 |

شهردار تهران وعده داد:

◄ افتتاح 12 ایستگاه مترو تا پایان سال

شهردار تهران وعده داد: ۱۲ ایستگاه مترو تهران تا پایان سال افتتاح شود.

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد:  ۱۲ ایستگاه مترو تهران تا پایان سال افتتاح شود.

به گزارش تین نیوز ، علیرضا زاکانی 23 آبان در نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس با بیان اینکه افق ما ۱۴۱۰ است که یک شهر الگو بسازیم و پروژه های سنگین ما تا ۱۴۰۷ به پایان می رسد، گفت: پس از سال ها حدود ۳ ماه است که آزادراه شهید شوشتری که رینگ شرقی تهران است از بزرگراه نجفی رستگار تا یاسینی شروع شده است.

او افزود: پروژه شهید بروجردی هم که امسال افتتاح می شود و منطقه ۱۸ را نجات می دهد. همچنین تونل ۹ کیلومتری متوسلیان از میدان سپاه تا آزادگان که هزار میلیارد تومان اعتبار آن است را احداث خواهیم کرد.

وعده های پیشین شهردار تهران را بخوانید:

زاکانی عنوان کرد: تا عید ۱۲ ایستگاه مترو افتتاح و خط ۶ مترو به هم وصل می شود و بالغ بر ۴۰۰ هزار میلیارد تومان طرح مشارکتی داریم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم از طریق مولدسازی امکانات و مشارکت خلق منابع کنیم،  افزود: خیابان قزوین تبدیل به پهنه مرده شهر شده بود و باید از پهنه S به M و به پهنه زنده شهر تغییر یابد تا کالبد شهر در آن نقطه تغییر پیدا کند؛ همچنین کل خیابان فداییان اسلام تغییر کاربری پیدا کرده است.

شهردار تهران گفت: در کنار این کارها، کل ظرفیت هایی که امکان ظهور و بروز فناوری دارد را برای هویت فناوری بسیج می کنیم؛ در پارک ولایت ۲۰۰ هکتار آن را به پارک فناوری تبدیل می کنیم و پیشران های علم و فناوری را در آن راه اندازی می کنیم؛ همچنین کارخانه سیمان ری را تبدیل به کارخانه نوآوری و خلاقیت کردیم و بالای دانشگاه شریف و در بخش اتحاد در محدوده دانشگاه علم و صنعت پارک علم و فناوری ایجاد می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرداد فرهودی 3 0

    با سلام
    مشکل این مملکت اینست که هرکسی دوست دارد کار دیگران را انجام دهد آقای زاکانی عزیز شما در ابتدا وظیفه دارید شرایط حمل ونقل عمومی را بهتر کنید شرایط خیابان های تهران را که تبدیل به تپه شده اند در بخش آسفالت بهتر کنید بافت های فرسوده را بهبود دهید به تاکسیرانی مرده شهر برسید پارک فن آوری می خواهید چه کار برای این شهر برادر من عزیز من به وظایف خودتا برسید شعار هم ندهید شهر با شعار درست نمی شود با عمل درست می شود