| کد خبر: 250477 |

◄ تامین ۶۳۰ واگن با واردات از چین/ واگن ها 1.5 سال دیگر عملیاتی می‌ شود

۲۵۰۰ واگن لازم داریم و الان ۱۵۰۰ واگن داریم که حدود ۲۰۰ دستگاه از رده خارج شده و دو سوم آن نیز نیاز به اورهال دارد که البته اورهال ۷۰۰ واگن در دستور کار است.

تین نیوز

  شهردار تهران وعده داد: در مسئله مترو اولویت تکمیل ۷ خط فعال است و در تلاش هستیم که ایستگاه‌ های خط ۶ را به هم وصل کنیم و تا بهمن به هم وصل می‌ شوند.

به گزارش تین نیوز ، علیرضا زاکانی 17 آبان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، افزود: اگر این ۷ خط فعال تکمیل شود ۲۵۰۰ واگن لازم داریم و الان ۱۵۰۰ واگن داریم که حدود ۲۰۰ دستگاه از رده خارج شده و دو سوم آن نیز نیاز به اورهال دارد که البته اورهال ۷۰۰ واگن در دستور کار است.

شهردار تهران اضافه کرد: تامین ۶۳۰ واگن برای واردات از چین در حال عملیاتی شدن است و از یک سال و نیم دیگر وارد و عملیاتی می‌ شود؛ برای ۴۲۰ واگن نیز از داخل در حال تلاش برای تامین هستیم؛ البته مترو تهران برای تکمیل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌ خواهد.

وی درباره پرسشی در خصوص آماده سازی ایستگاه‌ های تقاطعی بین خط ۲ و ۳ بیان کرد: در این باره، تمام خطوطی که بتوانند متصل شوند را دنبال می‌ کنیم زیرا این اتصال مطلوبیت ایجاد می‌ کند و جزو اولویت‌ های جدی ما است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرداد فرهودی 2 0

    با سلام
    جناب آقای زاکانی بیش از 12 سال است مکه قرار است از چین واگن مترو وارد شود آن زمانهایی که پول داشتیم وشرایط بین الملل ما هم خوب بود نتوانستیم شما واقعا مطمئن هستید که این کار امکان پذیر است که قول می دهید از سوی دیگر برای تکمیل خطوط موجود هم پول ندارید زیرا همه پیمانکاران از شما برای اصل وتعدیل صورت وضعیت های خود طلب دارند وتنها به ایشان قول می دهید واقعا قرار است برای حمل ونقل عمومی تهران چه کنید اصلا برنامه دارید ویا تنها برنامه شما وعده و وعید دادن است شما این اعتبار که فرمودید والبته نقدینگی آنرا از کجا می خواهید تامین کنید برادر من وظیفه شما تامین نقدینگی است وگرنه اینها که می فرمائید را همه می دانند

  • ناشناس 0 0

    3 شهردار قبل ایشون , متاسفانه ناکارآمد و ناتوان بودند درواقع وقت شهر تهران و تهرانی ها را سوزاندند ایشون هم شعاری عمل می کنه و نه با توجه به واقعیت ها , ساخت هر کیلومتر مترو 1200 میلیارد تومانه و یک سوپرعملیات زمان بر و انرژی بر هم هست روزی که گفتند تا 1420 مترو تهران را تکمیل می کنیم همان روز فهمیدیم که در تکمیل خط 6 و 7 هم می مانند ! مشخصه که ایشون درک درستی از این کارها ندارد و الا اصلا راجع به خطوط دیگر صحبتی نمی کردند می گفتند تمام تمرکز و الویت و فکر و ذهن ما , تکمیل خط 6 و 7 و توسعه غربی خط 4 است و تمام , این ها تمام شدند تحویل شهر و شهروند داده شدند آن وقت تمام تمرکز و الویت و فکر و ذهن ما می شود خط 10 از میدان بوستان تا سمت گرم دره + توسعه شرقی خط 4 , ایشون فکر کردند مثلا بروند بعدها گفته می شود این زاکانی بودها که بحث خط 8 و 9 و ... را پیش کشیدها !!! و این یک سند افتخار است ! خیر ! شما 1 ایستگاه مترو را تکمیل کنید و تحویل بدین بهتر از از 100 پروژه نیمه کارس کارنامه خوب یعنی بگیم تو دوره زاکانی , خط 6 و 7 و توسعه غربی خط 4 تکمیل شد یعنی اثر زاکانی تو این شهر هست و این خیلی بده که گفته شود به زاکانی حدودا 15 ایستگاه بین 75 تا 98 درصد پیشرفت فیزیکی داده شد ولی باز نتوانست خط 6 و 7 و توسعه غربی خط 4 را تمام کند .