| کد خبر: 242681 |

◄ راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه مهریز در آینده نزدیک

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور از راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه مهریز در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور از راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه مهریز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد محمدی‌ بخش این مطلب را اواخر بهمن ماه سال گذشته (25 بهمن) در مراسم افتتاح فاز نخست فرودگاه و صنایع هواپیماسازی امام رضا(ع) در شهرستان مهریز استان یزد عنوان کرد.

وی گفت: دولت سیزدهم در تمامی بخش ها با برنامه وارد شده و در حوزه هوانوردی نیز بر توسعه هوانوردی عمومی تاکید دارد که البته توسعه این بخش دارای ابعاد مختلفی است یکی از آنها مباحث مربوط به تامین زیرساخت های فرودگاهی است.

بیشتر بخوانید:

توسعه هوانوردی عمومی از برنامه‌های دولت است

محمدی بخش با اشاره به آغاز فعالیت فرودگاه مهریز، ابراز امیدواری کرد این مرکز در زمینه توسعه زیرساخت های تولید هواپیما، هوانوردی عمومی و ورزش های هوایی به پیشرفت این صنعت در کشورمان کمک کند.

وی با بیان این که فرآیندهای قانونی در بخش ساخت هواپیما را با جدیت دنبال خواهیم کرد، گفت: هر چند بخش های مختلفی در کشور در این زمینه فعالیت هایی را دنبال می‌ کنند ولی وحدت رویه در این حوزه وجود ندارد که برای ایجاد ان با بخش های مختلف نشست‌ ها و کارگروهایی تشکیل شده و توسعه چشمگیری را شاهدیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با نوید راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه مهریز در آینده نزدیک، گفت: امیدواریم این بخش به معیشت و رفاه مردم و اقتصاد کشور و استان کمک شایانی داشته باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.