| کد خبر: 233592 |

مرور وعده‌ های مسئولان:

◄ تسهیلات سازمان بنادر برای سرمایه گذاری در بخش شناورهای رو-رو

استفاده از شناورهای رو-رو هزینه حمل و نقل را به حداقل می‌رساند و به عنوان یک خدمت ویژه در بنادر محسوب می‌شود، از این رو در کشورهای دریایی و بندری دنیا بهره برداری از این نوع شناورها رواج پیدا کرده است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: هر سرمایه گذاری که علاقه مند به خرید شناورهای رو-رو است می‌تواند از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی تسهیلات کامل دریافت کند.

به گزارش تین نیوز، این مطلب را محمد علی اصل سعیدی پور، 29 تیر ماه عنوان کرد و افزود: استراتژی و هدف سازمان بنادر و دریانوردی؛ فعال سازی شناورهای رو-رو در بنادر شمالی کشور است و به صورت رسمی اعلام شده هر سرمایه گذاری که علاقمند به خرید شناورهای رو-رو است می‌تواند از محل وجوه اداره شده این سازمان تسهیلات کامل دریافت کند.

وی تاکید کرد: استفاده از شناورهای رو-رو هزینه حمل و نقل را به حداقل می‌رساند و به عنوان یک خدمت ویژه در بنادر محسوب می‌شود، از این رو در کشورهای دریایی و بندری دنیا بهره برداری از این نوع شناورها رواج پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: از شناورهای رو-رو در بخش‌های مختلف به ویژه صادرات و واردات خودرو بیشترین استفاده صورت می‌گیرد.

اصل سعیدی پور افزود: استفاده از شناورهای رو-رو در صورتی به صرفه خواهد بود که بار به صورت دوطرفه وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: یک طرفه بودن بار شرایط متفاوتی را برای صاحبان کالا در مورد استفاده از شناورهای رو-رو رقم می‌زند و نیازمند بازاریابی لازم و کافی در این زمینه هستیم تا بتوانیم شاهد فعال بودن این شناورها در بنادر شمالی کشور باشیم.

به مدیرکل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، احیای استفاده از شناورهای رو-رو در بنادر شمالی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

اسکله شناورهای رو-رو
اسکله شناورهای رو-رو

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    شناور رو رو برای صادرکننده خرد و متوسطی که نمی خواهد معطل عبور از کشورهای شمالی ایران بماند و عوارض گذر موقت را از هزینه کلش کم کند خیلی به صرفه تر از استفاده از جاده است !!!!!!!!