| کد خبر: 231459 |

◄ معاینه فنی رایگان تاکسی های تهران از امسال؛ مراجعه فقط به مراکز منتخب

معاون شهردار تهران گفت: هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی شهر تهران در مراکز معاینه فنی منتخب، در سال 1400 رایگان می شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: هزینه مراجعه اول معاینه فنی خودروهای تاکسی شهر تهران در مراکز معاینه فنی منتخب، در سال 1400 رایگان می شود.

به گزارش تین نیوز،  سید مناف هاشمی این مطلب را 28 اسفند سال 1399 در حاشیه مراسم تکریم از مدافعان خدمت شهرداری تهران بیان کرد و افزود: این طرح با هدف کمک به کاهش آلودگی هوا، حمایت مالی از رانندگان عزیز تاکسی، ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای سالم و حفظ سلامت شهروندان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: خودروهای تاکسی شهر تهران در صورت داشتن پروانه تاکسیرانی معتبر که از طریق سامانه «سیما تاکسی» سازمان تاکسیرانی قابل استعلام و کنترل است، می‌توانند سالانه در هر نوبت مراجعه به مراکز معاینه فنی منتخب شهر تهران؛ در مراجعات نوبت اول خود از طرح رایگان استفاده کنند.

هاشمی افزود: طرح رایگان شدن معاینه فنی تاکسی‌های پایتخت در سال ۹۹ چندین نوبت در بازه زمانی برجسته به اجرا در آمد و استقبال خوبی از سوی تاکسیرانان را به همراه داشت که با اجرای این طرح حمایتی از ابتدای سال 1400  تمامی خودروهای تاکسی شهر تهران مکلف به اخذ معاینه فنی از مراکز معاینه فنی منتخب شهر تهران هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یادآور شد: مرکز بیهقی، شقایق، نیایش، چمران و دماوند مراکز منتخب جهت اجرای این طرح بوده و در این مراکز تمهیداتی پیش بینی خواهد شد که به این خودروها خدمات ویژه‌ای ارائه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.