| کد خبر: 229584 |

◄ صدور بلیت یکپارچه قطارهای حومه‌ای، مترو و بی آر تی به کجا رسید؟

مدیرعامل شرکت راه آهن بهمن ماه سال گذشته (19 بهمن) از همکاری این شرکت و شهرداری تهران برای صدور کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن بهمن ماه سال گذشته (19 بهمن) از همکاری این شرکت و شهرداری تهران برای صدور کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سعید رسولی این مطلب را در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵۲ پروژه حمل و نقل ریلی که بهمن ماه سال 99 برگزار شد، بیان کرد  و گفت:با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد و بدین ترتیب مسافران قطارهای حومه‌ ای به راحتی در داخل شهر ادامه سفر می‌ دهند.

وی اگرچه در مورد اجرایی شدن این اقدام زمان مشخصی اعلام نکرد اما در عین حال عنوان کرد: در گذشته سیاست اشتباهی در ساخت ایستگاه‌های راه آهن در کشور دنبال می‌شد و ایستگاه‌های راه‌آهن بیرون از شهرها ساخته می‌شد.

مدیرعامل راه آهن خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم برای ایستگاه‌های راه آهن رشت و همدان محلی در داخل شهر در نظر گرفته شود تا ایستگاه‌هایی که خارج شهر ساخته شده به داخل شهر منتقل شود.

رسولی گفت: در شهر ری نیز اتصال راه‌آهن به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال اجرا است و این پروژه را در مشهد هم داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام. بلیط مترو همین الان هم در بی آر تی کار میکنه.قطار های حومه ای اینقدر تعدادشون کمه که احتمالا برای راه آهن صرف نداره که سیستم کارت خون برای اونها نصب بکنه. فقط حرف و شعار و مصاحبه.