| کد خبر: 206013 |

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

◄ آسفالت سه هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان سال عمرانی 99

تا پایان دولت پنج هزار کیلومتر راه روستایی جدید در کشور احداث که ۲ هزار کیلومتر آن تا پایان سال عمرانی ۹۸ و سه هزار کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال عمرانی ۹۹ انجام می‌شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از آسفالت سه هزار کیلومتر راه روستایی در مرحله دوم طرح اقدام ملی توسعه راه‌های روستایی تا پایان سال عمرانی 99 (پایان بهار 1400) خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی در سفر یک روزه‌ای که آبان ماه امسال(9 آبان) به آذربایجان غربی داشت، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب اقدام ملی توسعه راه‌های روستایی اقدام به تدوین طرح ابرار شده و سعی می‌شود تا پایان دولت پنج هزار کیلومتر راه روستایی جدید در کشور احداث گردد که ۲ هزار کیلومتر آن تا پایان سال عمرانی ۹۸ و سه هزار کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال عمرانی(مالی) ۹۹ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح ملی اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی به دلیل احداث توسط شهرستان‌ها و استفاده از ماشین آلات راهداری، با همان اعتبار مصوب اجرا می‌شود و در صورت نیاز برای تامین سوخت و تعمیر ماشین‌آلات راهداری از اعتبارات ملی استفاده خواهد شد.

اسلامی با بیان این‌که آذربایجان غربی سهم بالایی در طرح اقدام ملی ساخت راه‌های روستایی دارد، افزود: مرحله نخست این طرح در تمام استان‌های کشور آغاز شده و با توجه به پایین بودن تعدادی از شهرستانهای استان از میانگین کشور سهم آذربایجان غربی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سهم آذربایجان غربی در این مرحله آسفالت ۲۴۰ کیلومتر راه روستایی تعیین شده است گفت: با توجه به فصل کاری از توان همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اجرای کامل طرح اقدام ملی برای ساخت راه های روستایی استفاده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.