| کد خبر: 197350 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ اجرای روکش آسفالت 2 هزار کیلومتر از راه‌های روستایی تا پایان امسال

در « طرح ابرار » 2 هزار کیلومتر از راه‌ های اولویت‌ دار و ناتمام روستایی کشور تا پایان سال جاری روکش آسفالت می‌شوند.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به افتتاح طرح کشوری «ابرار» در هفته دولت، گفت: در این طرح 2 هزار کیلومتر از راه‌های اولویت‌دار و ناتمام روستایی کشور تا پایان سال جاری روکش آسفالت می‌شوند.

به گزارش تین نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا این مطلب را در بازدید از استان سیستان و بلوچستان در هفته دولت بیان کرد و افزود: با در نظر گرفتن شرایط ویژه در استان سیستان و بلوچستان، در طرح ابرار روکش آسفالت حدود ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های مذکور در این استان انجام خواهد شد.

وی در مورد پایانه مرزی میرجاوه نیز گفت: این پایانه به عنوان دروازه شرقی کشور جهت ورود زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین (ع) به ویژه در ایام اربعین حسینی اهمیت ویژه‌ای دارد.

حسن‌نیا اظهار کرد: در طرح تردد اربعین حسینی سال گذشته، بیش از ۶۴ هزار نفر زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شدند که پیش‌بینی می شود در سال جاری این تعداد به بیش از ۷۰ هزار نفر برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تصمیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص اجرای طرح ضربتی کمک به بازگشایی محورهای آسیب دیده از سیل سال جاری خبر داد و تاکید کرد: با توجه به خسارت‌های ناشی از سیل به ۸۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان سیستان و بلوچستان تصمیم گرفته شد تا با استفاده از توان و ظرفیت اکیپ‌های راهداری، تا پایان سال جاری راه‌های نیمه تمام و آسیب دیده استان بازگشایی شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.