| کد خبر: 177915 |

از سوی مدیرعامل شرکت ساخت مطرح شد:

◄ وعده تکمیل 2 مسیر جاده‌ای در سال 98

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در 2 سفر استانی خود در مهر ماه امسال تکمیل عملیات چهار خطه شدن 2 مسیر جاده‌ای در سال 98 را وعده داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در 2 سفر استانی خود در مهر ماه امسال تکمیل عملیات چهار خطه شدن 2 مسیر جاده‌ای در سال 98 را وعده داد.

بر اساس خبری که تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه در تاریخ 21 مهر ماه منتشر کرد، خیرالله خادمی در سفر به بوشهر، از راه‌های روستایی استان و پروژه‌های راه و بزرگراهی در کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور بازدید کرد و در این باره گفت: کمتر از 10درصد از عملیات اجرایی این کریدور در استان بوشهر باقی‌مانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است و امیدواریم که 44کیلومتر باقی‌مانده آن را در سال‌های 97 و 98 به اتمام برسانیم.

خادمی اعتبار ابلاغ‌شده برای محورهای کریدور جنوب در استان بوشهر را 125 میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت کریدور جنوب در توسعه اقتصاد دریایی جنوب کشور، در صورت افزایش اعتبار موردنیاز در سال 97 و 98، نسبت به اتمام بزرگراه‌های استان‌های بوشهر و خوزستان اقدام می‌شود.

همچنین در خبر دیگری که تین‌نیوز، 28 مهرماه به نقل از روابط عمومی این شرکت منتشر کرد، خادمی در بازدید از پروژه‌های استان خوزستان نیز از بهسازی و تعریض محور سوسنگرد به چذابه خبر داد و گفت:‌ این بزرگراه به طول 60 کیلومتر در حال چهار خطه شدن است و تا اربعین سال 1398 تکمیل و زیر عبور قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.