| کد خبر: 265902 |

بارش پراکنده در هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان جوی آرام طی امروز در بیشتر مناطق کشور از بارش پراکنده در هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز طی امروز خبر داد.

تین نیوز

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز برای بیشتر مناطق کشور جو آرام است و برای بعدازظهر برای برخی نقاط از استان هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز، بارش پراکنده پیش بینی شده است. فردا با گذر امواج تراز میانی جو، در برخی نقاط از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و اواخر وقت برای البرز مرکزی بارندگی، رعدوبرق و وزش باد رخ می دهد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه در مناطق کوهستانی و سردسیر، بارش به شکل برف است، افزود: شنبه علاوه بر زاگرس مرکزی، گستره بارش به مناطقی از شمال فارس و جنوب اصفهان کشیده خواهد شد. در مرکز، شرق و شمال شرق نیز پیش بینی بارش پراکنده شده است.

نقشینه توضیح داد: شنبه شدت بارش ها در آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری است. یکشنبه نیز در نوار غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران، بارش و وزش باد داریم. شنبه در شرق سواحل دریای خزر و نقاطی از شمال شرق، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است که در دامنه جنوبی البرز، وزش باد شدید است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از فردا تا یکشنبه با وزش بادهای جنوبی در استان های ساحلی خزر و اردبیل ، افزایش دما در این مناطق رخ می دهد و مجدد از دوشنبه روند دما در این مناطق کاهشی است.

او گفت: تهران امروز و فردا غبار محلی دارد و فردا عصر در پایتخت بارش پراکنده رخ می دهد. بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۵ درجه بالای صفری پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.