| کد خبر: 265385 |

◄ راهیابی 2 نفر از کارکنان بنادر هرمزگان در جمع منتخبان تیراندازی کشور

2 نفر از کارکنان بنادر و دریانوردی هرمزگان در سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح بادی کشور با کسب امتیاز بالا در جمع منتخبان این رشته قرار گرفتند.

تین نیوز

  2 نفر از کارکنان بنادر و دریانوردی هرمزگان در سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح بادی کشور با کسب امتیاز بالا در جمع منتخبان این رشته قرار گرفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی سلاح های بادی کشور پس از ۴ سال وقفه روز جمعه۱۷ آذر ماه سال جاری در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در این دوره از مسابقات ۷۰ ورزشکار از ۲۷ استان با هم به رقابت کردند.

براساس این گزارش آقایان «علی خاوری و امیر هوشنگ عرب اول» 2 تن از کارکنان  اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با کسب امتیازات لازم موفق به راهیابی و حضور در جمع منتخبان فدراسیون تیراندازی کشور شدند. 

این 2 ورزشکار رشته تیراندازی از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان هستند که در جزیره کیش مشغول به فعالیت هستند. 

قرار است در آینده نزدیک مسابقات انتخابی برای تیم ملی در بین منتخبان برگزار و نفرات برتر برای حضور در مسابقات بین المللی انتخاب شوند.

 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تبریک کسب این جایگاه و افتخار آفرینی از حضور این 2 نماینده فعال رشته تیراندازی در دیگر مسابقات ملی و آوردگاه های بین المللی حمایت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.